آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و Composite

Object Tracking in MatchMover and Composite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و Composite تمام کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: MatchMover and Composite 2011. در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و Composite تمام کنیم. با استفاده از MatchMover می‌توانیم حرکات یک جسم واقعی را پیدا کنیم و یک شی سه‌بعدی را برای مطابقت حرکت دهیم. ما این پروژه را با ردیابی دستی دنباله خود در MatchMover و صادرات آن برای استفاده در مایا آغاز خواهیم کرد. سپس دوربین حل شده خود را به صحنه مایا می بریم و جسم خود را در جای خود قرار می دهیم. سپس یاد می گیریم که چگونه بازتاب های محیط سه بعدی خود را ثبت کنیم و چند لایه مات مفید ایجاد کنیم. هنگامی که دنباله مایا خود را رندر کردیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه تمام تصاویر خود را در ترکیب ترکیب کنیم. ما در مورد پردازش فیلم پس‌زمینه‌مان برای گرفتن مات‌های مسافرتی و همچنین روش‌های مختلف برای ترکیب مات‌های مختلف برای ایجاد جلوه‌ها خواهیم آموخت. ما با افزودن یک شبح و تصحیح رنگ تصاویر خود را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover and Composite 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ردیابی اشیا در MatchMover و Composite Object Tracking in MatchMover and Composite

  • ردیابی اشیا پیش تولید و آماده سازی شی Object Tracking Pre-production and Preparing the Object

  • ایجاد آهنگ های راهنمای پایه ما Creating Our Base Manual Tracks

  • ایجاد یک سیستم مختصات برای استفاده در مایا Creating a Coordinate System for Use in Maya

  • وارد کردن دوربین ما به صحنه رندر ما Importing Our Camera into Our Render Scene

  • چرخش گنبد HDR و ایجاد مجدد نقشه جمع آوری نهایی Rotating the HDR Dome and Re-creating the Final Gather Map

  • ایجاد یک صفحه نمایش بازتابنده برای عکس گرفتن از محیط Creating a Reflective Screen to Capture the Environment

  • ایجاد یک مات برش برای رندر کردن آنچه که لازم است Creating a Cutout Matte to Only Render What Is Needed

  • ایجاد یک مات انعکاسی با استفاده از لایه های رندر Creating a Reflection Matte Using Render Layers

  • وارد کردن دنباله های ما به کامپوزیت Importing Our Sequences into Composite

  • ایجاد کامپوزیت پایه ما Creating Our Basic Composite

  • ترکیب بازتاب ها Compositing the Reflections

  • استفاده از کلید و ماسک زباله برای بازگرداندن انگشت شست Using a Keyer and Garbage Masks to Bring Back the Thumb

  • ایجاد یک سیلوئت با استفاده از مات موجود ما Creating a Silhouette Using Our Existing Matte

  • تصحیح رنگ عناصر مختلف برای جمع کردن آنها Color Correcting Various Elements to Bring Them Together

  • افزودن تاری به ابزارهای مختلف برای حذف لبه های تیز Adding Blurs to Various Tools to Remove Sharp Edges

نمایش نظرات

آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و Composite
جزییات دوره
1h 41m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.