سلام و خوش آمدید به دوره Zbrush برای اولین بار مبتدی. راهنمای اختصاص داده شده برای کاربر مبتدی و اولین بار در Zbrush.
در این دوره ما یک بخش مقدماتی برای اولین کاربر خود داریم قبل از اینکه در کنار ما مجسمه شخصیت و محیطی را با استفاده از مرجع دوبعدی و سه بعدی بسازید که به شما ارائه شده است
برخی از چیزهایی که یاد خواهید گرفت:
توسعه مهارت های اساسی مورد نیاز که شما را به Master Zbrush هدایت می کند
نحوه مجسمه سازی در Zbrush برای اولین بار با رویکردی بصری و ترکیبی با پیشرفت هر درس
درک Viewport Zbrush با تفکیک ساده عناصر آن
متداول ترین عملکردهای استفاده شده از Zbrush مانند Polygrouping، Zremesher و ابزارهای gizmo را درک کنید
مقدمه ای بر نحوه اصول اولیه Live Booleans
درکی کامل از سیستم فیبرمش داخلی Zbrush's Hair
تجزیه و تحلیل اصول اولیه رندر و صادر کردن تصویر
نحوه استفاده از Zbrushes ساخته شده در ویژگی Spotlight برای وصل کردن تصاویر مرجع
شرایط مورد نیاز
امیدوارم تا پایان این دوره، پایه و اساس محکمی در درک Zbrush و همچنین شخصیتی کاملاً برجسته داشته باشید تا به مجموعه خود اضافه کنید.
با این گفته، بیایید مجسمه سازی را شروع کنیم!
نحوه کار پروژه:
اول
پیوست یک تصویر مرجع دوبعدی و فایل فشرده سه بعدی است که دارای یک شماره درس برای درس مربوطه برای مطابقت با آن است. در داخل میتوانید مدل مش پایه مرجع سه بعدی را پیدا کنید که میتوانید آن را دنبال کنید و با پیشرفت در دوره، روی آن مجسمهسازی کنید.
دوم
نوبت شماست، ما واقعاً میخواهیم ببینیم چه میسازید و دوست داریم نتایج شما را نقد کنیم!
بنابراین پس از هر بخش از درس، همانطور که در طول دوره پیشرفت می کنید، پروژه خود را در نمایه خود پست کنید و اگر راحت هستید، پیامی در مورد کار در حال انجام خود برای بهبود نقدها به من ارسال کنید تا بتوانیم ببینیم آیا در مسیر درستی هستید یا خیر!
مربی سه بعدی
سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.
کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من میخواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.
نمایش نظرات