لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و Composite
Object Tracking in MatchMover and Composite
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از درسها، یاد میگیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی بهگونهای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و Composite تمام کنیم. نرمافزار مورد نیاز: MatchMover and Composite 2011. در این سری از درسها، ما یاد میگیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی بهگونهای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و Composite تمام کنیم. با استفاده از MatchMover میتوانیم حرکات یک جسم واقعی را پیدا کنیم و یک شی سهبعدی را برای مطابقت حرکت دهیم. ما این پروژه را با ردیابی دستی دنباله خود در MatchMover و صادرات آن برای استفاده در مایا آغاز خواهیم کرد. سپس دوربین حل شده خود را به صحنه مایا می بریم و جسم خود را در جای خود قرار می دهیم. سپس یاد می گیریم که چگونه بازتاب های محیط سه بعدی خود را ثبت کنیم و چند لایه مات مفید ایجاد کنیم. هنگامی که دنباله مایا خود را رندر کردیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه تمام تصاویر خود را در ترکیب ترکیب کنیم. ما در مورد پردازش فیلم پسزمینهمان برای گرفتن ماتهای مسافرتی و همچنین روشهای مختلف برای ترکیب ماتهای مختلف برای ایجاد جلوهها خواهیم آموخت. ما با افزودن یک شبح و تصحیح رنگ تصاویر خود را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover and Composite 2011.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ردیابی اشیا در MatchMover و Composite
Object Tracking in MatchMover and Composite
ردیابی اشیا پیش تولید و آماده سازی شی
Object Tracking Pre-production and Preparing the Object
ایجاد آهنگ های راهنمای پایه ما
Creating Our Base Manual Tracks
ایجاد یک سیستم مختصات برای استفاده در مایا
Creating a Coordinate System for Use in Maya
وارد کردن دوربین ما به صحنه رندر ما
Importing Our Camera into Our Render Scene
چرخش گنبد HDR و ایجاد مجدد نقشه جمع آوری نهایی
Rotating the HDR Dome and Re-creating the Final Gather Map
ایجاد یک صفحه نمایش بازتابنده برای عکس گرفتن از محیط
Creating a Reflective Screen to Capture the Environment
ایجاد یک مات برش برای رندر کردن آنچه که لازم است
Creating a Cutout Matte to Only Render What Is Needed
ایجاد یک مات انعکاسی با استفاده از لایه های رندر
Creating a Reflection Matte Using Render Layers
وارد کردن دنباله های ما به کامپوزیت
Importing Our Sequences into Composite
ایجاد کامپوزیت پایه ما
Creating Our Basic Composite
ترکیب بازتاب ها
Compositing the Reflections
استفاده از کلید و ماسک زباله برای بازگرداندن انگشت شست
Using a Keyer and Garbage Masks to Bring Back the Thumb
ایجاد یک سیلوئت با استفاده از مات موجود ما
Creating a Silhouette Using Our Existing Matte
تصحیح رنگ عناصر مختلف برای جمع کردن آنها
Color Correcting Various Elements to Bring Them Together
افزودن تاری به ابزارهای مختلف برای حذف لبه های تیز
Adding Blurs to Various Tools to Remove Sharp Edges
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.
نمایش نظرات