نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از After Effects و CINEMA 4D الگوهای رشد یخ آلی و کریستال های یخ را به هر شکل ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects، CINEMA 4D. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه با استفاده از After Effects و CINEMA 4D ، الگوهای رشد یخ آلی و کریستال یخ را به هر شکل ایجاد کنیم. ما در مورد چگونگی ایجاد الگوهای اساسی رشد با استفاده از Trapcode خاص ، و سپس نحوه استفاده از آنها به عنوان نقشه های بافتی در CINEMA 4D و همچنین تولید ذرات تفکر برای بلورهای یخ ، توضیح خواهیم داد. با پایان این آموزش ، شما به وضوح گردش کار حرفه ای نحوه ایجاد الگوهای رشد یخ آلی را که می توانید در پروژه های خود استفاده کنید ، درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects، CINEMA 4D.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد الگوهای رشد یخ آلی در سینما 4D
Creating Organic Ice Growth Patterns in Cinema 4D
-
ایجاد الگوی رشد یخ پایه ما
Creating Our Base Ice Growth Pattern
-
ایجاد جزئیات رشد یخ ثانویه
Creating Our Secondary Ice Growth Detail
-
جزئیات تصفیه در الگوی نهایی رشد یخ ما
Refining Detail in Our Final Ice Growth Pattern
-
استفاده از الگوی رشد یخ ما به عنوان یک نقشه بافت در CINEMA 4D
Applying Our Ice Growth Pattern as a Texture Map in CINEMA 4D
-
روشنایی اساسی و ایجاد بافت فراست ما
Basic Lighting and Creation of Our Frost Texture
-
پایان دادن به بافت فراست ما
Finishing Our Frost Texture
-
استفاده از نقشه بافت برای تولید ذرات تفکر
Using a Texture Map to Generate Thinking Particles
-
استفاده از ذرات تفکر برای ایجاد بلورهای یخی ما
Using Thinking Particles to Create Our Ice Crystals
-
کنترل بلورهای ما با استفاده از ذرات تفکر گره های Xpresso
Controlling Our Crystals Using Thinking Particles Xpresso Nodes
-
استفاده از دینامیک در بلورهای یخ ما
Applying Dynamics to Our Ice Crystals
-
پخت بلورهای یخ ما
Baking Our Ice Crystals
-
بافتن بلورهای ما و تنظیم صحنه برای رندر
Texturing Our Crystals and Setting Our Scene up to Render
-
متحرک کردن دوربین و ارائه صحنه
Animating Our Camera and Rendering Our Scene
-
ساخت رندرهای ما و به پایان رساندن انیمیشن ما
Compositing Our Renders and Finishing Our Animation
نمایش نظرات