آموزش 3ds Max: تکنیک های دوربین سه بعدی برای ArchViz

3ds Max: 3D Camera Techniques for ArchViz

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

هر ساختمانی داستانی را روایت می کند. اضافه کردن کمی حرکت به آن کمک می کند تا زنده شود. این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید از تکنیک های دوربین سینمایی در 3ds Max برای نمایش پروژه های معماری خود استفاده کنید. جورج مائستری نحوه تنظیم زاویه ها و حرکت جذاب دوربین را نشان می دهد که تفاسیر معماری سه بعدی را در بهترین حالت نشان می دهد. بیاموزید که چگونه دوربین ها را ایجاد ، جایگذاری کنید ، هدف بگیرید و حرکت دهید. متحرک کردن دوربین ها در طول مسیر. حرکت دقیق و تصاویر و انیمیشن هایی را که داستانی جذاب درباره طراحی شما دارند ، صادر کنید.

اهداف یادگیری
  • قصه گویی با تصاویر و حرکت
  • ایجاد انیمیشن
  • قرار دادن دوربین
  • با استفاده از هواپیماهای قطع کننده
  • متحرک سازی حرکت های اساسی و پیچیده دوربین
  • در حال حرکت دوربین ها در طول مسیرها
  • ایجاد دکل رونق
  • ویرایش حرکت
  • ایجاد خروجی نهایی

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • پروژه های معماری سه بعدی با استفاده از تکنیک های دوربین سینمایی 3D architectural projects using cinematic camera techniques

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

  • یادداشت هایی در مورد دارایی های 3ds Max Notes on the 3ds Max assets

1. توسعه داستان 1. Developing the Story

  • قصه گفتن Telling a story

  • قصه گویی با تصاویر Storytelling with images

  • قصه گویی با حرکت Storytelling with motion

  • اهمیت صفحه های داستان The importance of storyboards

  • ایجاد انیمیشن Creating animatics

2. دوربین ها و محل قرارگیری 2. Cameras and Placement

  • قرار دادن دوربین Camera placement

  • آهنگسازی با قاعده ثلث ها Composing with the rule of thirds

  • کنترل لنزها و چشم انداز Lenses and perspective control

  • با استفاده از هواپیماهای قطع کننده Using clipping planes

  • کانون و عمق میدان Focus and depth of field

3. دوربین های متحرک 3. Animating Cameras

  • دوربین اصلی حرکت می کند Basic camera moves

  • دستکاری درست دوربین ها Manipulating cameras properly

  • تقلب دوربین برای حرکت خطی Camera rigging for linear motion

  • تنظیم دوربین برای چرخش Camera setup for rotation

  • متحرک چرخش دوربین Animating camera rotation

  • ایجاد حرکات پیچیده دوربین Creating complex camera moves

  • متحرک سازی دوربین ها با استفاده از اهداف Animating cameras using targets

  • در حال حرکت دوربین ها در طول مسیرها Moving cameras along paths

  • کار با مسیرهای پیچیده Working with complex paths

  • ایجاد دکل رونق Creating a boom rig

4. نهایی شدن 4. Finalizing

  • ایجاد پیش نمایش های حرکتی Creating motion previews

  • ویرایش حرکت Editing motion

  • خروجی نهایی Final output

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: تکنیک های دوربین سه بعدی برای ArchViz
جزییات دوره
1h 42m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,846
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.