لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
نحوه ساختن یک سیستم مبارزات سرد در موتور Unreal 5
How To Make A Melee Combat System In Unreal Engine 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش ساختن روح های سوم شخص مانند اکشن RPG سیستم مبارزات غوغا در Unreal Engine 5 ساختن یک سیستم مبارزات غوغا از ابتدا با چرخاندن جهت، مسدود کردن و موارد دیگر ایجاد A.I دشمن با حملات دامنه دار و غوغا با استفاده از درخت های رفتاری یاد بگیرید چگونه یک سیستم پویا ایجاد کنید. سیستم هدف گیری درک خود را از سیستم انیمیشن Unreal Engine توسعه دهید آموزش ایجاد یک سیستم ترکیبی آموزش ایجاد Boss Enemy با پرتابه و حمله غوغا آموزش نحوه استفاده از سیستم انیمیشن Unreal Engine پیش نیازها: رایانه شخصی با قابلیت اجرای Unreal Engine. درک اولیه از Unreal Engine داشته باشید. نحوه حرکت در نما و نحوه ایجاد کلاس های طرح اولیه را بدانید.
این دوره به طور خلاصه
من همه چیزهایی را که برای ساختن یک سیستم مبارزات غوغا نیاز دارید در یک مکان قرار داده ام!
این دوره از A-Z در مورد نحوه ساختن یک سیستم جنگی سرد با دشمنان، یک سیستم ترکیبی، یک سیستم استقامت، نوارهای سلامت، جاخالی دادن و موارد دیگر خواهد بود.
نمای کلی دوره
بعد از گذراندن این دوره، نقشه راه کاملی برای ساختن یک سیستم جنگ سرد در Unreal Engine 5 خواهید داشت.
این دوره شامل چندین فصل است که طیفی از موضوعات را پوشش می دهد:
نحوه ایجاد یک سیستم هدف گیری پویا.
نحوه ایجاد یک سیستم مبارزه با تنومند مانند روحهای کلاسیک مانند بازیها. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم ترکیبی، نوار سلامت، نوار استقامت بسازید که وقتی بازیکن اقداماتی مانند دوی سرعت، مسدود کردن، حمله و طفره رفتن را انجام میدهد، تخلیه میشود.
در پایان دوره باید درک خوبی در مورد نحوه ساختن A.I دشمن با استفاده از درختان رفتار داشته باشید.
ابتدا یک دشمن اسکلتی را کدگذاری میکنیم که حملات غوغا را انجام میدهد و سپس یک Troll Boss میسازیم که میتواند هم حملات پرتابه دوربرد و هم حملات غوغا از فاصله نزدیک را انجام دهد.
چه چیزی در داخل است
1. مقدمه
2. ایجاد یک سیستم هدف
3. راه اندازی سیستم مبارزه
4. ایجاد یک دشمن اسکلتی
5. سیستمهای شخصیت بازیکن
6. ایجاد یک رئیس
7.افزودن لهستانی به بازی
در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت
درک خود را از Unreal Engine
توسعه دهید
در این دوره ما از ابزارهای مختلفی در داخل Unreal Engine برای کمک به ساخت این پروژه بازی استفاده می کنیم، با گذراندن این دوره به درک بهتری از نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای کمک به ساخت بازی خود خواهید رسید. Unreal Engine 5 را می توان برای موارد مختلف استفاده کرد نه فقط برای گرافیک های سطح بالا برای بازی ها.
منتظر چه چیزی هستید، همین امروز به بالا بروید و در دوره ثبت نام کنید!
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
راه اندازی پروژه
Setting Up The Project
دانلود منابع
Download Resources
جامعه
Community
ایجاد یک سیستم هدف گیری
Creating A Targeting System
جایگزینی شخصیت سوم شخص پیش فرض
Replacing The Default Third Person Character
ایجاد یک سیستم هدف گیری
Creating A Targeting System
شکستن قفل
Breaking The Lock On
حرکت بازیکن
Player Locomotion
روشن کردن قفل روی اهداف
Switching Lock On Targets
تاخیر دوربین
Camera Lag
راه اندازی سیستم مبارزه
Setting Up The Combat System
دادن شمشیر به بازیکن
Giving The Player A Sword
ایجاد یک سیستم ترکیبی
Creating A Combo System
ایجاد یک سیستم ردیابی برای سلاح
Creating A Trace System For The Weapon
ایجاد نوار Stamina
Creating A Stamina Bar
ساختن حمله بازیکن استقامت را تخلیه می کند
Making The Player's Attack Drain The Stamina
ساخت سیستم اسپرینت
Making A Sprint System
ایجاد دشمن اسکلت
Creating The Skeleton Enemy
وارد کردن فایل های اسکلت
Importing The Skeleton Files
ایجاد نقشه های اسکلت ها
Creating The Skeletons Blueprints
آسیب رساندن به دشمن اسکلت
Damaging The Skeleton Enemy
به روز رسانی سیستم قفل
Updating The Lock On System
ایجاد یک درخت رفتار برای اسکلت
Creating A Behaviour Tree For The Skeleton
ایجاد سیستم گشت زنی
Creating A Patrol System
ایجاد یک سیستم حمله
Creating An Attack System
دادن سلاح به اسکلت
Giving The Skeleton A Weapon
چرخش اسکلت به سمت بازیکن
Making The Skeleton Rotate Towards The Player
پایان دادن به دشمن اسکلت
Finishing Up The Skeleton Enemy
سیستم های شخصیت بازیکن
Player Character Systems
اعمال خسارت به بازیکن
Applying Damage To The Player
سیستم مرگ بازیکن
Player Death System
دادن نوار سلامتی به بازیکن
Giving The Player A Health Bar
رفع برخی از اشکالات
Fixing Some Bugs
راه اندازی سپر
Setting Up The Shield
مسدود کردن حملات
Blocking Attacks
سیستم نورد جهت دار
Directional Rolling System
نوار سلامت دشمن
Enemy Health Bar
رفع دشمن
Enemy Fixes
ایجاد یک رئیس
Creating A Boss
وارد کردن فایل های Boss
Importing The Boss Files
راه اندازی طرح های رئیس
Setting Up The Boss Blueprints
ایجاد درخت رفتار رئیس
Creating The Boss Behaviour Tree
ایجاد حمله پرتابه رئیس
Creating The Boss Projectile Attack
ایجاد Boss Melee Attack System
Creating The Boss Melee Attack System
به روز رسانی سیستم چرخش
Updating The Rotation System
پاکسازی حملات Bosses
Clearing The Bosses Attacks
سیستم مرگ رئیس
Boss Death System
ایجاد Boss Health Bar
Creating A Boss Health Bar
ساختن کلاه ایمنی برای رئیس
Creating A Helmet For The Boss
نمایش نظرات