آموزش مقدمه ای بر Mudbox 2014

Introduction to Mudbox 2014

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Mudbox 2014 ، نگاهی عمیق به برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت ، Mudbox خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. در این آموزش Mudbox 2014 ، نگاهی عمیق به برنامه قدرتمند پیکرتراشی و نقاشی بافت ، Mudbox خواهیم داشت. ما با کاوش در رابط Mudbox و صحبت در مورد اصول کار با هندسه در Mudbox شروع خواهیم کرد. ما روش های ورود هندسه به Mudbox ، نحوه تبدیل آن در اطراف صحنه و تقسیم آن را برای آماده سازی برای مجسمه سازی ارائه خواهیم داد. ما با استفاده از یک رویکرد پروژه محور برای پوشش ابزار پیکر تراشی و نقاشی ، از آنجا پیش خواهیم رفت. ما در مورد تغییر ویژگی های ابزار خود برای به دست آوردن نتایج متفاوت و استفاده از تمبر و استنسیل برای ایجاد ظاهر مختلف صحبت خواهیم کرد. ما برخی از ویژگی های ارائه هدف در Mudbox را مرور خواهیم کرد و به سراغ بافت های نقاشی خواهیم رفت. ما ویژگی لایه رنگ Mudbox را پوشش خواهیم داد و در مورد برخی از ویژگیهای جدید مانند بستن مجدد اطلاعات صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد ابزار Pose و کار با چندین لایه و کانال رنگ صحبت خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد چگونگی ادغام Mudbox با برنامه های دیگر مانند Maya ، 3ds Max و Softimage ، آموزش را به پایان می رسانیم. این آموزش با گذراندن مراحل کار با رویکردی مبتنی بر پروژه ، به شما این فرصت را می دهد تا با جزئیات Mudbox آشنا شوید. پس از اتمام این درس ها ، می توانید آنچه را آموخته اید بردارید و آن را در کارهای خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Mudbox 2014 Introduction to Mudbox 2014

  • بررسی اجمالی رابط کاربر User Interface Overview

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D View

  • Mudbox شروع مشها Mudbox Starting Meshes

  • وارد کردن هندسه Importing Geometry

  • ایجاد هندسه Creating Geometry

  • تقسیم هندسه Subdividing Geometry

  • کار با هندسه Working with Geometry

  • مجسمه سازی و نقاشی اجمالی Sculpting and Painting Overview

  • شروع مجسمه سازی شخصیت Starting the Character Sculpt

  • جزئیات سر Detailing the Head

  • جزئیات دست و پا Detailing the Hands and Feet

  • اضافه کردن چشم ها Adding the Eyes

  • دوباره جمع کردن شخصیت Retopologizing the Character

  • استفاده از جزئیات با فرکانس بالا بر روی سر و بدن Applying High-frequency Detail to the Head and Body

  • افزودن هندسه جدید Adding New Geometry

  • کپی کردن اشیا Duplicating Objects

  • ایجاد VDM Stamp Creating a VDM Stamp

  • مجسمه سازی پنی با استنسیل Sculpting the Penny with a Stencil

  • افزودن و اصلاح مواد Adding and Modifying Materials

  • افزودن چراغ به صحنه Adding Lights to the Scene

  • با استفاده از فیلترهای Viewport Using Viewport Filters

  • کار با UV Working with UVs

  • نقاشی بدن Imp Painting the Imp Body

  • اصلاح لایه های رنگ Modifying Paint Layers

  • نقاشی کانال های مختلف Painting Different Channels

  • نقاشی چشم با استفاده از PTex Painting the Eyes Using PTex

  • نقاشی پنی Painting the Penny

  • نقاشی روی نیمکت Painting the Couch

  • نمایش شخصیت Posing the Character

  • تمیز کردن و تنظیم حالت Cleaning up and Adjusting the Pose

  • استخراج نقشه ها در Mudbox Extracting Maps in Mudbox

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر Mudbox 2014
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 33m
32
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
20 خرداد 1392 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.