آموزش اکنون اسپانیایی را بیاموزید: دوره دانش همه در یک

Learn Spanish Now: All-in-One Knowledge Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اکنون اسپانیایی را بیاموزید: دوره دانش همه‌در یک   یک دوره آموزشی فشرده اسپانیایی آمریکای لاتین است که برای آموزش دانش‌آموزان در همه سطوح (از مبتدی تا با تجربه) به شیوه‌ای خودگام و قابل دسترس ساخته شده است. از ناهنجاری یا محدودیت های زمانی یک کلاس درس جلوگیری می کند. این دوره عمیق‌تر از آموزش نحوه گفتن یک احوالپرسی ساده یا اسم‌های اساسی است، در واقع هدف آن این است که شما را در اولین روز از طریق درس‌ها و سخنرانی‌های ویدیویی تعاملی و فقط منابع درگیر و درگیر صحبت کردن و نوشتن به زبان کنید. در اختیار دانشجویان این دوره قرار می گیرد. در این دوره، شما با زبان یا اصطلاحات فنی بیش از حد پیچیده گرفتار نخواهید شد، و همچنین چیزهایی را یاد نخواهید گرفت که برای اکثر زبان آموزان قابل استفاده نیست، همانطور که اغلب در یک محیط کلاس درس یافت می شود و تدریس می شود. این یک دوره آموزشی ضروری است که برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند در واقع شروع به مکالمه به زبان اسپانیایی کنند و با فراتر رفتن از حفظ حروف، از سد دانش اسپانیایی خود راحت عبور کنند. چه بخواهید مهارت های اسپانیایی خود را در یک زمینه بهبود ببخشید، اصلاً چیزی ندانید یا بخواهید به اصول اولیه بازگردید، این دوره چندین پایه زبان اسپانیایی مانند صحبت کردن، خواندن، نوشتن، گوش دادن و موارد دیگر را پوشش می دهد.

توجه: این دوره به شما اسپانیایی آمریکای لاتین را آموزش می‌دهد.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • الفبای اسپانیایی و لهجه ها The Spanish Alphabet and Accents

  • سلام و عبارات دیگری که باید بدانید Greetings and Other Phrases You Should Know

  • حالت دلالتی در مقابل حالت امری The Indicative vs. Subjunctive vs. Imperative Mood

  • علائم نگارشی، حروف بزرگ و اختصارات اسپانیایی Spanish Punctuation, Capitalization and Abbreviations

  • صرف افعال بی قاعده در مقدمه Conjugating Irregular Verbs in the Preterite

  • حال فرعی کامل The Present Perfect Subtense

  • معرفی Introduction

  • حال در مقابل گذشته پیشروی فرعی The Present vs. Past Progressive Subtenses

  • بکار بردن بلوک های ساختمانی در جملات خودتان Applying the Building Blocks in Your Own Sentences

  • صرف افعال در زمان آینده Conjugating Verbs in the Future Tense

  • صرف افعال بی قاعده در آینده Conjugating Irregular Verbs in the Future

  • صفت ها و ضمایر ملکی در اسپانیایی Possessive Adjectives and Pronouns in Spanish

  • صرف افعال بی قاعده در زمان حال Conjugating Irregular Verbs in the Present Tense

  • ضمایر انعکاسی در مقابل مفعول مستقیم و غیر مستقیم Reflexive vs. Direct and Indirect Object Pronouns

  • صرف افعال بی قاعده در ناقص Conjugating Irregular Verbs in the Imperfect

  • صرف افعال با قاعده در زمان ماضی پیش‌تر Conjugating Regular Verbs in the Preterite Past Tense

  • کشف بلوک های ساختمانی اسپانیایی Discovering the Building Blocks of Spanish

  • معرفی تلفظ اسپانیایی Introducing Spanish Pronunciation

  • صرف افعال با قاعده در زمان گذشته ناقص Conjugating Regular Verbs in the Imperfect Past Tense

  • صرف افعال بی قاعده در حالت شرطی Conjugating Irregular Verbs in the Conditional

  • با تشکر از شما و فیلم نتیجه گیری Thank You and Conclusion Video

  • حروف اضافه و حروف ربط Prepositions and Conjunctions

  • عبارات کلیدی برای زمان های گذشته و کلمات انتقالی Key Phrases for Past Tenses and Transition Words

  • ویدئوی تمرین اسپیکینگ اسپانیایی Spanish Speaking Practice Video

  • صرف افعال در زمان حال Conjugating Verbs in the Present Tense

  • صرف افعال در زمان شرطی Conjugating Verbs in the Conditional Tense

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش اکنون اسپانیایی را بیاموزید: دوره دانش همه در یک
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 7m
26
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
23 آذر 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
7
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Cordova

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Cordova John Cordova

بیش از 8 سال سابقه تدریس

من یک معلم باتجربه هستم که در طول هشت سال گذشته به بیش از 70000 دانش آموز در تمام سنین و سطوح در موضوعات مختلف با موفقیت بزرگ آموزش داده ام. من همچنین در موضوعاتی مانند تمام سطوح اسپانیایی، گرافیک و طراحی وب، ویرایش ویدیو و موارد دیگر به دانش آموزان آموزش می دهم.

دوره‌های من موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند که من در آن‌ها با تجربه و آگاه هستم. در زیر تجربیات من در مورد همه موضوعات دوره‌ای که تاکنون در Skillshare تدریس می‌کنم آمده است:

من یک زبان مادری اسپانیایی هستم، و بنابراین در زبان خود، به دانش‌آموزان در تمام سطوح آموزش می‌دهم که چگونه اسپانیایی کار می‌کند تا جملات را کنار هم بچینند و بتوانم پایه‌های زبان را به روشی که بیش از حد پیچیده نیست و مرتبط باشد، درک کنم. زبان انگلیسی. تجربه من در آموزش زبان اسپانیایی به دانش آموزان از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را شامل می شود. علاوه بر این، من اسپانیایی را به دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه قبلی ام آموزش داده ام.

علاوه بر این، من همچنین یک صاحب کسب و کار هستم و بیش از سه سال است که کسب و کار آنلاین خودم را از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک Shopify و Etsy راه‌اندازی کرده‌ام، بنابراین در من و Etsy Now را یاد بگیرید: چاپ بر اساس تقاضا با Etsy برای دوره‌های مبتدی ، دانش‌آموزان می‌توانند مطمئن باشند که توسط فردی با تجربه در این پلتفرم‌های تجارت الکترونیک آموزش داده می‌شود تا کسب‌وکار آنلاین خود را با موفقیت راه‌اندازی کنند. من همچنین زبان و اصطلاحات مرتبط با Shopify و Etsy را در این دوره ها پوشش می دهم.

علاوه بر این، من دانش و تجربه کافی در کار با برنامه های Microsoft Office مانند PowerPoint و Word دارم. به این ترتیب، در دوره های خود و Learn Word Now: Microsoft Word for Beginners ، من تمام اصول اولیه برنامه های Microsoft PowerPoint و Word را به دانش آموزان آموزش می دهم.

در نهایت، به عنوان یک کاربر باتجربه Shopify و صاحب کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا (POD) آنلاین طی سه سال گذشته، به دانش‌آموزان آموزش می‌دهم که چگونه کسب‌وکارهای POD آنلاین تجارت الکترونیک موفق خود را با Shopify راه‌اندازی و راه‌اندازی کنند. در دوره من . در این دوره، من دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کنم که چگونه شروع کنند و در عین حال منابع ارزشمندی مانند اشتباهاتی که باید اجتناب کنند، فعالیت‌ها و تمرین‌های طوفان فکری و موارد دیگر را در اختیار آنها قرار می‌دهم.

در تمام دوره‌هایم، همیشه سعی می‌کنم به شیوه‌ای واضح و قابل دسترس تدریس کنم. دوره های من معمولاً برای همه سطوح زبان آموزان در نظر گرفته شده است و برای من ضروری است که سبک تدریس خود را تا حد امکان جذاب و تعاملی کنم. من همچنین دوست دارم از دانش آموزان بشنوم، بنابراین اگر تصمیم دارید در یکی از دوره های من ثبت نام کنید، با من تماس بگیرید یا از من به عنوان منبع استفاده کنید!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.