نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش های 3ds Max ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک محیط را در 3ds Max بر اساس یک عکس واحد ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، V-Ray ، Photoshop CS6 ، Lightroom 5.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 49 مدل سازی یک صحنه داخلی از عکس مرجع در 3ds Max 2 ساعت و 24 دقیقه 35 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدل سازی یک صحنه داخلی از عکس مرجع در 3ds Max
Modeling an Interior Scene from Photo Reference in 3ds Max
-
تجزیه و تحلیل مرجع عکس ما
Analyzing Our Photo Reference
-
تنظیم صحنه 3ds Max ما
Setting up Our 3ds Max Scene
-
با استفاده از Camera Match Script
Using the Camera Match Script
-
ایجاد اشکال اساسی مدل سازی
Creating Basic Modeling Shapes
-
مدلسازی ویندوز
Modeling the Windows
-
مدل سازی درب ها
Modeling the Doors
-
استفاده از هندسه ساده برای مدل سازی صندلی ما
Using Simple Geometry to Model Our Chair
-
افزودن جزئیات به قاب صندلی ما
Adding Details to Our Chair Frame
-
بالش های مدل سازی برای صندلی ما
Modeling Pillows for Our Chair
-
استفاده از هندسه ساده برای مدل سازی مبل ما
Using Simple Geometry to Model Our Sofa
-
افزودن جزئیات به مبل ما
Adding Details to Our Sofa
-
پنج نکته برای مدل سازی اشیا from از عکس مرجع
Five Tips for Modeling Objects from Photo Reference
-
بحث در مورد مواد و بافت ها
Discussing Materials and Textures
-
نکات مربوط به نورپردازی و رندر
Lighting and Rendering Tips
-
تنظیم رنگ ها در Adobe Lightroom
Adjusting Colors in Adobe Lightroom
-
شروع تولید پس از تولید در فتوشاپ
Beginning Post-production in Photoshop
-
تطبیق رنگ ها در فتوشاپ
Matching Colors in Photoshop
-
نهایی کردن تنظیمات پس از تولید
Finalizing Post-production Adjustments
-
نتیجه گیری و توصیه ها
Conclusion and Recommendations
نمایش نظرات