آموزش ضروری Unity 3D 2021

Unity 3D 2021 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Unity یک ابزار توسعه تعاملی قدرتمند برای بازی های تلفن همراه و رومیزی و همچنین شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی است. در این دوره ، امانوئل هنری تکنیک های مورد استفاده در تجسم و توسعه Unity را مرور کرده و اصول طراحی سطح ، نور ، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. امانوئل نحوه راه اندازی یک پروژه را نشان می دهد و شما را از طریق رابط کاربری Unity راهنمایی می کند. او نحوه اعمال مواد ، افزودن انیمیشن برای زنده کردن پروژه شما ، افزودن جلوه های پس از پردازش و موارد دیگر را نشان می دهد. برای جمع بندی ، او نحوه بسته بندی و ساخت یک پروژه قابل پخش را پوشش می دهد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • یک پروژه خانه را با Unity 2021 تجسم کنید Visualize a house project with Unity 2021

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. راه اندازی پروژه Unity 1. Setting Up the Unity Project

  • نصب یونیتی Installing Unity

  • نمای کلی راه اندازی پروژه Project setup overview

  • مدیریت فایل و سازماندهی پروژه File management and project organization

2. درک رابط وحدت 2. Understanding the Unity Interface

  • معرفی رابط کاربری Unity Intro to the Unity user interface

  • سفارشی سازی رابط کاربری Customizing the UI

  • کلیدهای میانبر جهت یابی در Unity Key navigating shortcuts in Unity

  • مستندات وحدت Unity documentation

  • نقشه راه وحدت Unity roadmap

3. کار با دارایی ها 3. Working with Assets

  • GameObjects و ایجاد دارایی GameObjects and asset creation

  • فروشگاه دارایی و مدیر بسته The Asset Store and Package Manager

  • دستورالعمل واردات دارایی Guidelines for asset import

  • واردات دارایی ها به یونیتی Importing assets into Unity

4. استفاده از مواد 4. Applying Materials

  • معرفی مواد Introduction to materials

  • ایجاد و سازماندهی مواد جدید Creating and organizing new materials

  • خواص مواد و بافت Material and texture properties

5. پیش ساخته ها 5. Prefabs

  • Prefabs چیست؟ What are Prefabs?

  • ایجاد پیش ساخته ها Creating Prefabs

  • موارد پیش ساخته را ویرایش کنید Edit instances of the Prefab

  • انواع پیش ساخته Prefab Variants

6. ساختمان سطح 6. Level Building

  • معرفی ProBuilder Introduction to ProBuilder

  • اکتشاف ابزار Probuilder Exploration of ProBuilder tools

  • با ProBuilder زمین را مسدود کنید Block the floor with ProBuilder

  • مواد را برای اشیا نهایی کنید Finalize materials for objects

7. ایجاد و پیاده سازی انیمیشن 7. Creating and Implementing Animation

  • اصول و ویرایشگران انیمیشن در یونیتی Animation basics and editors in Unity

  • کنترل کننده های متحرک Animator controllers

  • فیزیک و اجسام سفت و سخت Physics and rigid bodies

8. برخورد ها 8. Collisions

  • اجزای برخورد کننده وحدت Unity collider components

  • اعمال برخورد کننده ها Applying colliders

  • بهینه سازی برخوردها Optimizing collisions

9. افزودن صدا 9. Adding Audio

  • آشنایی با صدا در یونیتی Introduction to audio in Unity

  • افزودن صدای محیط Adding ambient sound

  • میکسر صوتی Unity The Unity Audio Mixer

10. روشنایی وحدت 10. Unity Lighting

  • نورپردازی جهت دار Directional lighting

  • چراغهای نقطه ای و نقطه ای Point and spot lights

  • منطقه و نورپردازی Area and emissive lighting

  • مقدمه ای بر جلدها Introduction to volumes

11. روشنایی پخت 11. Baking Lighting

  • مقدمه ای بر پخت سبک Introduction to light baking

  • پارامترهای شی و نور برای پخت Object and light parameters for baking

  • اکتشاف تکسل ها Texels exploration

  • افزودن کاوشگرهای نور Adding Light Probes

  • افزودن پروبهای بازتاب Adding Reflection Probes

  • نتایج و تنظیمات Lightmap Lightmap results and settings

12. پس از پردازش 12. Post-Processing

  • نصب پشته پس از پردازش Installing the post-processing stack

  • کاوش اثرات پس از پردازش Post-processing effects exploration

  • سایر بهبودهای کیفی Other quality enhancements

13. جدول زمانی: ایجاد سینماتیکس 13. Timeline: Creating Cinematics

  • معرفی ویرایشگر جدول زمانی Intro to the Timeline Editor

  • متحرک سازی با Timeline Animating with Timeline

  • حرکت دوربین را اضافه کنید Add camera moves

14. مقدمه ای بر اسکریپت نویسی 14. Introduction to Scripting

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی C# Introduction to C# programming

  • نوشتن کد Writing the code

  • پیاده سازی اسکریپت Implementing the script

15. بسته بندی پروژه وحدت خود 15. Packaging Your Unity Project

  • فیلم بسازید Create a movie

  • بسته بندی صحنه شما Packaging your scene

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ضروری Unity 3D 2021
جزییات دوره
4h 21m
57
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.