لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ضروری Unity 3D 2021
Unity 3D 2021 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unity یک ابزار توسعه تعاملی قدرتمند برای بازی های تلفن همراه و رومیزی و همچنین شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی است. در این دوره ، امانوئل هنری تکنیک های مورد استفاده در تجسم و توسعه Unity را مرور کرده و اصول طراحی سطح ، نور ، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. امانوئل نحوه راه اندازی یک پروژه را نشان می دهد و شما را از طریق رابط کاربری Unity راهنمایی می کند. او نحوه اعمال مواد ، افزودن انیمیشن برای زنده کردن پروژه شما ، افزودن جلوه های پس از پردازش و موارد دیگر را نشان می دهد. برای جمع بندی ، او نحوه بسته بندی و ساخت یک پروژه قابل پخش را پوشش می دهد.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
یک پروژه خانه را با Unity 2021 تجسم کنید
Visualize a house project with Unity 2021
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. راه اندازی پروژه Unity
1. Setting Up the Unity Project
نصب یونیتی
Installing Unity
نمای کلی راه اندازی پروژه
Project setup overview
مدیریت فایل و سازماندهی پروژه
File management and project organization
2. درک رابط وحدت
2. Understanding the Unity Interface
معرفی رابط کاربری Unity
Intro to the Unity user interface
سفارشی سازی رابط کاربری
Customizing the UI
کلیدهای میانبر جهت یابی در Unity
Key navigating shortcuts in Unity
مستندات وحدت
Unity documentation
نقشه راه وحدت
Unity roadmap
3. کار با دارایی ها
3. Working with Assets
GameObjects و ایجاد دارایی
GameObjects and asset creation
فروشگاه دارایی و مدیر بسته
The Asset Store and Package Manager
دستورالعمل واردات دارایی
Guidelines for asset import
واردات دارایی ها به یونیتی
Importing assets into Unity
4. استفاده از مواد
4. Applying Materials
معرفی مواد
Introduction to materials
ایجاد و سازماندهی مواد جدید
Creating and organizing new materials
خواص مواد و بافت
Material and texture properties
5. پیش ساخته ها
5. Prefabs
Prefabs چیست؟
What are Prefabs?
ایجاد پیش ساخته ها
Creating Prefabs
موارد پیش ساخته را ویرایش کنید
Edit instances of the Prefab
انواع پیش ساخته
Prefab Variants
6. ساختمان سطح
6. Level Building
معرفی ProBuilder
Introduction to ProBuilder
اکتشاف ابزار Probuilder
Exploration of ProBuilder tools
با ProBuilder زمین را مسدود کنید
Block the floor with ProBuilder
مواد را برای اشیا نهایی کنید
Finalize materials for objects
7. ایجاد و پیاده سازی انیمیشن
7. Creating and Implementing Animation
اصول و ویرایشگران انیمیشن در یونیتی
Animation basics and editors in Unity
کنترل کننده های متحرک
Animator controllers
فیزیک و اجسام سفت و سخت
Physics and rigid bodies
8. برخورد ها
8. Collisions
اجزای برخورد کننده وحدت
Unity collider components
اعمال برخورد کننده ها
Applying colliders
بهینه سازی برخوردها
Optimizing collisions
9. افزودن صدا
9. Adding Audio
آشنایی با صدا در یونیتی
Introduction to audio in Unity
افزودن صدای محیط
Adding ambient sound
میکسر صوتی Unity
The Unity Audio Mixer
10. روشنایی وحدت
10. Unity Lighting
نورپردازی جهت دار
Directional lighting
چراغهای نقطه ای و نقطه ای
Point and spot lights
منطقه و نورپردازی
Area and emissive lighting
مقدمه ای بر جلدها
Introduction to volumes
11. روشنایی پخت
11. Baking Lighting
مقدمه ای بر پخت سبک
Introduction to light baking
پارامترهای شی و نور برای پخت
Object and light parameters for baking
اکتشاف تکسل ها
Texels exploration
افزودن کاوشگرهای نور
Adding Light Probes
افزودن پروبهای بازتاب
Adding Reflection Probes
نتایج و تنظیمات Lightmap
Lightmap results and settings
12. پس از پردازش
12. Post-Processing
نصب پشته پس از پردازش
Installing the post-processing stack
کاوش اثرات پس از پردازش
Post-processing effects exploration
سایر بهبودهای کیفی
Other quality enhancements
13. جدول زمانی: ایجاد سینماتیکس
13. Timeline: Creating Cinematics
معرفی ویرایشگر جدول زمانی
Intro to the Timeline Editor
متحرک سازی با Timeline
Animating with Timeline
حرکت دوربین را اضافه کنید
Add camera moves
14. مقدمه ای بر اسکریپت نویسی
14. Introduction to Scripting
مقدمه ای بر برنامه نویسی C#
Introduction to C# programming
نوشتن کد
Writing the code
پیاده سازی اسکریپت
Implementing the script
15. بسته بندی پروژه وحدت خود
15. Packaging Your Unity Project
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات