آموزش وحدت: تعامل تجسم معماری

Unity: Architectural Visualization Interactivity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید بینندگان تجسمات معماری شما بیش از ناظران منفعل باشند؟ در این دوره ، چگونگی تقویت تجسم خود با افزودن عناصر تعاملی در Unity را بیابید. مربی Alan Thorn برای پیکربندی صحنه تجسم معماری و سپس افزودن انواع مختلفی از عناصر تعاملی ، یک روند کاری گام به گام را فراهم می کند. نحوه افزودن درهایی را که کاربران می توانند باز کنند ، نقاط انتقال از طریق حمل و نقل برای سرعت بخشیدن به مسافرت کاربر ، پیام ها و اعلان های متحرک ، کنترل دوربین و موارد دیگر را بیابید. با پایان دادن به این دوره ، می توانید نگاهی اجمالی به سناریوها و تنظیمات مختلف در دنیایی که ایجاد کرده اید به بینندگان خود ارائه دهید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • وحدت: ایجاد عناصر تعاملی در تجسم های معماری Unity: Creating interactive elements in architectural visualizations

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. پیکربندی صحنه تجسم معماری 1. Configuring an Architectural Visualization Scene

  • افتتاح و کاوش در یک صحنه معماری Opening and exploring an architectural scene

  • بررسی دارایی ها Reviewing assets

  • پیکربندی برخورد دهنده های مش Configuring mesh colliders

  • افزودن کنترل های اول شخص Adding first-person controls

  • وارد کردن و پیکربندی Cinemachine Importing and configuring Cinemachine

  • افزودن جلوه های دوربین Adding camera effects

2. تعاملات مبتنی بر منطقه 2. Area-Based Interactions

  • آماده سازی پیام های محرک پیام Preparing message triggers

  • متحرک سازی اعلان Animating a notification

  • ایجاد ماشه عمل Creating an action trigger

  • در حال تکمیل عوامل محرک Completing triggers

  • ایجاد پیش ساخته های teleportation Creating teleportation prefabs

  • teleporters کدگذاری Coding teleporters

3. درها و تعاملات اشیا 3. Doors and Object Interactions

  • آماده سازی اشیا تعاملی Preparing interactive objects

  • برجسته سازی شی Object highlighting

  • فعل و انفعالات شی object اسکریپت Script object interactions

  • پیکربندی پخش انیمیشن Configuring animation playback

  • خواندن ورودی پخش کننده و تمرکز روی اشیا Reading player input and object focusing

  • در حال تکمیل فعل و انفعالات شی Completing object interactions

4. کنترل دوربین 4. Camera Controls

  • ایجاد یک دوربین چند گزینه ای Creating a multi-choice camera fly-through

  • ایجاد رابط کاربری انتخابی Creating choice UI

  • پشتیبانی از انتخاب و تعامل کاربر Supporting user choice and interaction

  • نمایش مسیرهای سفر Displaying travel paths

  • ایجاد مدار دوربین Creating camera orbits

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: تعامل تجسم معماری
جزییات دوره
3h
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
579
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.