آموزش Unreal Engine 4: Realtime Motion Graphics

Unreal Engine 4: Realtime Motion Graphics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unreal پل ارتباطی بین حرکت گرافیکی سه بعدی و قدرت پردازش موتورهای بازی در زمان واقعی است. شما می توانید در ابزارهای آشنا (CINEMA 4D و مایا) محتوا ایجاد کنید و از Unreal برای تحریک و ارائه آن دارایی ها استفاده کنید. این گردش کار امکان ایجاد تصاویر زیبا را فراهم می کند در حالی که فرایند رندر سنتی زمانبر ابزارهای سه بعدی سنتی را پشت سر می گذارد.

این دوره به طراحان Mograph راهنمای شروع سریع حرکت گرافیکی در زمان واقعی در Unreal Engine 4 (UE4) را ارائه می دهد. اسکات پاگانو نحوه آماده سازی و وارد کردن هندسه ایستا و متحرک و متحرک سازی اشیا and و دوربین ها را با Matinee Editor نشان می دهد. او نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای سایه پردازی و سایه پردازی Unreal صحنه های شما را از بین برد و فایل های ویدیویی و توالی های تصویر را برای اصلاح بیشتر در نرم افزارهایی مانند After Effects صادر کرد. به دنبال فصل شروع سریع ، سه پروژه در دنیای واقعی وجود دارد که قدرت گردش کار را نشان می دهد.

این رویکرد آینده نگرانه در مورد گرافیک حرکتی فرایندهای قدیمی را پشت سر می گذارد و روش های مدرن ، کارآمد و سرگرم کننده ای برای ایجاد تصاویر سه بعدی ارائه می دهد. هنگامی که به نحوه وارد کردن ، متحرک سازی و زیبا نشان دادن محتوای خود در UE4 آشنا شدید ، درها برای ورود به دنیای واقعیت مجازی ، بازی و محتوای تعاملی باز هستند. بیشتر آموزش غیرواقعی ما را اینجا ببینید.
موضوعات شامل:
  • سازماندهی یک پروژه UE4
  • وارد کردن پرونده ها
  • ایجاد مواد
  • افزودن دوربین
  • ایجاد فریم های کلیدی در Matinee Editor
  • تنظیم واحدها در مایا و C4D
  • ایجاد و اختصاص مواد و چراغها
  • ارائه گرافیک حرکتی به صورت غیرواقعی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. موتور غیرواقعی 4 شروع سریع 1. Unreal Engine 4 Quick Start

  • با استفاده از پرتاب Epic Games و ایجاد یک پروژه جدید Using the Epic Games Launcher and creating a new project

  • سازماندهی یک پروژه UE4 Organizing a UE4 project

  • بررسی اجمالی رابط UE4 Overview of the UE4 interface

  • مختصات و ناوبری Coordinates and navigation

  • تنظیمات موتور Engine settings

  • وارد کردن پرونده ها Importing files

  • ایجاد مواد Creating materials

  • اضافه کردن یک دوربین به یک صحنه Adding a camera to a scene

  • ایجاد keyframes با ویرایشگر Matinee Creating keyframes with the Matinee Editor

  • پخش و صادرات Playback and export

  • راه اندازی واحد در مایا Unit setup in Maya

  • راه اندازی واحد در C4D Unit setup in C4D

2. پروژه 1: صحنه نور روز با هندسه متحرک و استاتیک KinetECO 2. Project 1: Daylight Scene with KinetECO Animated and Static Geometry

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان یک پرونده FBX در مایا 2016: بروزرسانی کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in Maya 2016: Update

  • وارد کردن هندسه به UE4 Importing geometry into UE4

  • صحنه خود را در UE4 سازماندهی و پخش کنید Organizing and laying out your scene in UE4

  • دوربین مایا را صادر کرده و وارد متین کنید Export Maya camera and import into Matinee

  • دوربین C4D را صادر کنید Export C4D camera

  • واردات دوربین مایا Maya camera import

  • ایجاد و دستکاری چراغ ها Creating and manipulating lights

  • تفسیر Rendering

3. پروژه 2: صحنه گرافیکی با هندسه متحرک H Sport 3. Project 2: Graphic Scene with H Sport Animated Geometry

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان پرونده FBX در مایا 2016 Preparing and exporting your geometry as an FBX file in Maya 2016

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان پرونده FBX در مایا 2016 Preparing and exporting your geometry as an FBX file in Maya 2016

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان یک پرونده FBX در مایا 2016: بروزرسانی کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in Maya 2016: Update

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان یک پرونده FBX در C4D R17: به روز کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in C4D R17: Update

  • تهیه و صادرات هندسه خود به عنوان یک پرونده FBX در C4D R17: به روز کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in C4D R17: Update

  • هندسه خود را به عنوان پرونده FBX در C4D R17 تهیه و صادر کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in C4D R17

  • هندسه خود را به عنوان پرونده FBX در C4D R17 تهیه و صادر کنید Preparing and exporting your geometry as an FBX file in C4D R17

  • ایجاد پروژه UE4 خود Creating your UE4 project

  • ایجاد پروژه UE4 خود Creating your UE4 project

  • صحنه خود را در UE4 سازماندهی و پخش کنید Organizing and laying out your scene in UE4

  • دوربین مایا را صادر کرده و وارد متین کنید Export Maya camera and import into Matinee

  • صادرات دوربین C4D Exporting C4D camera

  • واردات دوربین مایا Maya camera import

  • واردات دوربین C4D C4D camera import

  • واردات دوربین C4D C4D camera import

  • ایجاد و اختصاص مواد Creating and assigning materials

  • مه غلیظ اضافه می کند Adding atmosphere fog

  • اضافه کردن یک حجم پس از فرآیند Adding a post-process volume

  • اضافه کردن یک حجم پس از فرآیند Adding a post-process volume

  • تفسیر Rendering

4. پروژه 3: کار با هندسه متحرک Matinee 4. Project 3: Working with Matinee Animated Geometry

  • من هستم Importing geometry into UE4

  • من هستم Importing geometry into UE4

  • متحرک کردن یک شی در Matinee Animating an object in Matinee

  • متحرک کردن یک دوربین در Matinee Animating a camera in Matinee

  • ایجاد و اختصاص مواد Creating and assigning materials

  • ایجاد و اختصاص مواد Creating and assigning materials

  • ایجاد و دستکاری چراغ ها Creating and manipulating lights

  • ایجاد و دستکاری چراغ ها Creating and manipulating lights

نتیجه Conclusion

  • وارد کردن هندسه به UE4 Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 4: Realtime Motion Graphics
جزییات دوره
4h 33m
51
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
60,955
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com