آموزش مبانی وحدت 2018

Unity 2018 Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است که امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ، نه فقط در بازی ها. در این دوره شما با ابزارهای اصلی و گردش کار لازم برای ایجاد در Unity آشنا خواهید شد. در این دوره ، شما با ابزارهای اصلی و گردش کار لازم برای ایجاد در Unity آشنا خواهید شد. شما با معرفی رابط کاربری و جریان اصلی کار را شروع می کنید و سپس به نمونه اولیه ایده های خود بر اساس یک سند طراحی بازی می روید. شما در حالی که یاد خواهید گرفت چگونه وحدت از طریق اشیا objects و اجزای بازی ایجاد می کند ، برخی سیستم های اساسی ایجاد خواهید کرد. از آنجا ، با استفاده از ProBuilder ، یک سطح ابتدایی ایجاد خواهید کرد ، این ویژگی به هنرمندان و طراحان امکان می دهد مدل ها را درست در ویرایشگر ایجاد کنند. همچنین می توانید واردات دارایی های هنری نهایی ، پیکربندی پیش ساخته ها ، صحنه های روشنایی ، ایجاد VFX ، پیکربندی شخصیت های متحرک ، پیاده سازی بازخورد کاربر مانند صدا و رابط کاربر و موارد دیگر را بررسی کنید. این دوره با اضافه کردن آخرین لمس ها به بازی شما با استفاده از دوربین های Post Processing و Cinemachine به پایان خواهد رسید. این دوره برای ایجاد سریع شما در Unity طراحی شده است ، بنابراین حتماً با ادامه مسیر Unity Fundamentals در Pluralsight همراه باشید تا عمق هر ویژگی Unity را ارائه دهید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی ویرایشگر وحدت Unity Editor Basics

  • مدیریت پروژه Project Management

  • وارد کردن دارایی ها Importing Assets

  • رابط وحدت Unity Interface

  • پیمایش صحنه Scene Navigation

  • مفاهیم شیject بازی Game Object Concepts

نمونه سازی در وحدت Prototyping in Unity

  • مرور سند طراحی بازی Reviewing the Game Design Document

  • نمونه سازی اولیه با اولیه Prototyping with Primitives

  • نمونه سازی از مدیر ماوس Prototyping the Mouse Manager

  • نمونه اولیه حرکت بازیکن Prototyping Player Movement

  • نمونه سازی اولیه تعاملات پخش کننده Prototyping Player Interactions

  • نمونه سازی رفتار NPC Patrol Prototyping the NPC Patrol Behavior

  • نمونه سازی رفتار NPC Chase Behavior Prototyping the NPC Chase Behavior

طراحی سطح Level Design

  • با استفاده از ProBuilder Using ProBuilder

  • پیکربندی دارایی های محیطی Configuring Environment Assets

  • ایجاد پیش ساخته های محیطی Creating Environment Prefabs

  • محیط های روشنایی Lighting Environments

  • ایجاد سیستم های ذرات Creating Particle Systems

  • ایجاد رگه های نوری Creating Light Streaks

ایجاد کنترل کننده پخش Creating the Player Controller

  • تنظیم کاراکتر Setting up the Character

  • پیکربندی کنترلر Animator Configuring the Animator Controller

  • افزودن لوازم جانبی به شخصیت ها Adding Accessories to Characters

ایجاد بازخورد کاربر Creating User Feedback

  • ایجاد عناصر رابط کاربر Creating User Interface Elements

  • اسکریپت رابط کاربر Scripting User Interfaces

  • افزودن صدا Adding Audio

نکات نهایی و انتشار Final Touches and Publishing

  • کار با Post Processing Stack Working with the Post Processing Stack

  • استفاده از دوربین های Cinemachine Utilizing Cinemachine Cameras

  • ساخت بازی Building the Game

نمایش نظرات

آموزش مبانی وحدت 2018
جزییات دوره
4h 59m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
140
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.