آموزش برنامه نویسی واکنشی با RxAndroid و Kotlin

Reactive Programming with RxAndroid and Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: برنامه های اندروید و برنامه نویسی واکنش پذیر بسیار مناسب هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه زنجیره تماس های شبکه ، مدیریت ورودی کاربر و داده های حافظه پنهان را با استفاده از معماری RxJava و MVVM انجام دهید. مهمترین عناصر برنامه های تلفن همراه مدرن عملکرد و داده ها هستند. کاربران برنامه ای سریع و پاسخگو می خواهند و می خواهند داده های آنها تازه و دقیق باشد. در برنامه نویسی راکتیو با RxAndroid و Kotlin ، خواهید آموخت که چگونه نوعی از تجربه مورد نیاز کاربر مدرن را ارائه دهید. در ابتدا ، خواهید فهمید که چرا برنامه نویسی واکنش پذیر برای توسعه Android بسیار مناسب است. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه گسترده ترین چالش های Android مانند ساخت تماس های شبکه ، ذخیره داده ها و مدیریت ورودی کاربر را بپذیرید. سرانجام ، خواهید دید که یک برنامه ریزی واکنشی و یک معماری محکم در کنار هم قرار گرفته اند و برنامه ای را ارائه می دهند که قابل توسعه ، آزمایش و عملکرد است. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، پایه محکمی در برنامه نویسی واکنش پذیر با RxJava خواهید داشت و از توسعه ساده برنامه ها به برنامه های معماری تبدیل خواهید شد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راکتیو در برابر برنامه نویسی ضروری Reactive vs. Imperative Programming

  • معرفی دوره Course Introduction

  • راکتیو در برابر برنامه نویسی ضروری Reactive vs. Imperative Programming

بهبود کد شما با برنامه نویسی راکتیو Improving Your Code with Reactive Programming

  • بررسی اجمالی Overview

  • مدیریت ورودی کاربر Handling User Input

  • زنجیره تماس های شبکه Chaining Network Calls

  • ذخیره اطلاعات Data Caching

کدگذاری با RxAndroid Coding with RxAndroid

  • راه اندازی ReactiveX Setting up ReactiveX

  • نحو Rx Rx Syntax

  • خواندن نمودارهای مرمر Reading Marble Charts

  • اپراتورهای Rx Rx Operators

  • نقشه در مقابل FlatMap Map vs. FlatMap

  • بیشتر اپراتورهای Rx More Rx Operators

  • Rx قابل مشاهده Rx Observables

  • مدیریت خطا Error Handling

  • داغ در مقابل مشاهدات سرد Hot vs. Cold Observables

  • دفع مشاهدات Disposing Observables

فعال کردن برنامه های Android خود Making Your Android Apps Reactive

  • بررسی اجمالی Overview

  • MVC MVC

  • MVP MVP

  • MVVM MVVM

  • م Architلفه های معماری اندروید Android Architecture Components

  • دولت مديريت Managing State

پیاده سازی عملکردهای RxAndroid Implementing RxAndroid Functionalities

  • بررسی اجمالی Overview

  • چندین مشترک Multiple Subscribers

  • آزمایش با MVVM Testing with MVVM

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش برنامه نویسی واکنشی با RxAndroid و Kotlin
جزییات دوره
1h 30m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
37
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brendan Wanlass Brendan Wanlass

Brendan یک توسعه دهنده اندروید و بازی است. او علاقه زیادی به نرم افزارهای جذاب و خوب طراحی شده دارد. او یک طراح و مهندس برای بازی Magnetic by Nature (https://store.steampowered.com/app/296510/Magnetic_By_Nature/) بود. او با Android در Enterprise تجربه دارد و در مراسم AFW گوگل در لندن در سال 2017 سخنرانی کرد و از جمله علاقه های وی می توان به تئوری و طراحی بازی ، توسعه Android سازمانی و کارآفرینی اشاره کرد. وقتی برندان روی یک پروژه کدگذاری کار نمی کند ، احتمالاً با دوستانش بازی می کند و یا با همسر و بچه های خود در پاتوق است.