آموزش سری حرفه ای: تکنیک های خلق موجودات در ZBrush

Professional Series: Creature Creation Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانید از آنها برای بهبود گردش کار خلق موجودات خود در ZBrush استفاده کنید. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این آموزش ZBrush با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانید از آنها برای بهبود گردش کار خلق موجودات خود در ZBrush استفاده کنید. این آموزش سطح بالا خاص برای تکامل گردش کار شما طراحی شده است، و به شما مفاهیمی می دهد که باید در حین انجام فرآیند خلق موجودات خود به خاطر داشته باشید. اهداف این دوره سریع شامل بررسی چندین جریان کاری و تکنیک های مختلف برای ساختن و مجسمه سازی موجودات است. ما قدم به قدم در ساخت یک پروژه خاص پیش نمی‌رویم، بلکه در مورد برخی از موقعیت‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد و گزینه‌هایی که برای مقابله با آن مسائل دارید به طور کلی صحبت می‌کنیم. توصیه می شود که تجربه استفاده از ZBrush را داشته باشید زیرا ما اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاه تری پوشش می دهیم. اگر هنرمندی هستید که تازه وارد ZBrush شده است، دوره های راهنمای مبتدی بهترین مکان برای شروع است. از آنجا می توانید هر یک از دوره های متوسط ​​​​بر اساس پروژه گام به گام را بررسی کنید که شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: تکنیک های خلق موجودات در ZBrush Professional Series: Creature Creation Techniques in ZBrush

  • کار با مرجع Working with Reference

  • تکنیک های هندسه پایه Base Geometry Techniques

  • متضاد گردش کار مجسمه سازی Contrasting Sculpting Workflows

  • بهینه سازی توپولوژی مش Optimizing Mesh Topology

  • افزودن قطعات نصب شده Adding Fitted Pieces

  • گسترش ابزارهای توپولوژی Extending the Topology Tools

  • تکرار عناصر بصری Repeating Visual Elements

  • ادغام با سایر برنامه ها Integrating with Other Applications

  • اصلاح مدل های مونتاژ شده Modifying Assembled Models

  • بهینه سازی ابزارهای فرعی Optimizing Subtools

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: تکنیک های خلق موجودات در ZBrush
جزییات دوره
1h 11m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.