لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت تامی گان آماده بازی در 3ds Max
Creating a Game-ready Tommy Gun in 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش ها، ما نگاهی به روند ایجاد یک تفنگ برای استفاده در موتورهای بازی مانند UDK، Unity یا CryEngine می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 1.08. در این سری از آموزش ها، ما نگاهی به روند ایجاد یک تفنگ برای استفاده در موتورهای بازی مانند UDK، Unity یا CryEngine می اندازیم. ما این فرآیند را ذره ذره طی می کنیم و با ایجاد یک نسخه پلی بالا از تفنگ با استفاده از تکنیک های تقسیم بندی شروع می کنیم. مرحله بعدی ایجاد یک نسخه کم پلی است. وقتی این کار تمام شد، نحوه باز کردن عناصر را برای ایجاد طرحبندی UV بررسی خواهیم کرد. سپس به سراغ پخت انسداد محیطی و نقشه های معمولی می رویم. ما از Render To Texture گفتگو در 3ds Max برای انجام این کار استفاده می کنیم. پس از اتمام آن، به فتوشاپ می رویم و شروع به ایجاد یک نقشه منتشر و همچنین یک نقشه specular می کنیم. در آخر ما نتایج خود را در کیسه ابزار Marmoset بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 1.08.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ساخت تامی گان آماده بازی در 3ds Max
Creating a Game-ready Tommy Gun in 3ds Max
نمای کلی ابزار و شروع مدلسازی
Overview of the Tool and Starting Modeling
ساخت تفنگ High Poly
Creating the High Poly Gun
مدل سازی بشکه
Modeling the Barrel
ایجاد فریم اصلی
Creating the Main Frame
اتمام فریم اصلی
Finishing the Main Frame
مدل سازی دید و سایر جزئیات فلزی
Modeling the Sight and Other Metal Details
مدل سازی جزئیات برای نیمه دوم
Modeling the Details for the Second Half
اضافه کردن جزئیات کوچک
Adding the Small Details
مدل سازی مجله
Modeling the Magazine
رفع برخی از مشکلات روی مش
Fixing Some Issues on the Mesh
ایجاد نسخه Low Poly
Creating the Low Poly Version
ادامه Retopologize
Continuing to Retopologize
اتمام رتوپولوژی
Finishing the Retopology
آخرین لمس در نسخه Low Poly
Last Touches on the Low Poly Version
باز کردن بسته بندی تفنگ
Unwrapping the Gun
پخت نرمال نقشه و انسداد محیطی
Baking Normal Map and Ambient Occlusion
تعمیر نقشه ها در فتوشاپ
Fixing the Maps in Photoshop
ایجاد ماسک انتخاب
Creating the Selection Mask
ادامه رنگ آمیزی بافت ها برای تفنگ
Continuing to Paint Textures for the Gun
تکمیل بافت ها و ایجاد نقشه Specular
Finishing Textures and Creating the Specular Map
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
Maciej یک هنرمند تجسم CG است که در لهستان کار می کند. در جوانی می خواست برنامه نویس بازی شود. در برخی مواقع هنگام ایجاد بازی های ساده در Visual Basic ، متوجه شد که به گرافیک نیاز دارد. او 3Ds Max را کشف کرد و از آن زمان دیگر به برنامه نویسی بازگشت. از سال 2007 او به عنوان فریلنسر کار می کند. در سال 2010 Maciej مدیر عامل یک شرکت کوچک متخصص در تجسم معماری و کار با مشتریانی از سراسر اروپا شد.
نمایش نظرات