آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 1

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به جلد 1 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3. به جلد 1 شروع سریع به Unreal Engine خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به منظور دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. در این مجموعه از آموزش ها ، اصول ایجاد صحنه در Unreal Engine 4 را مرور خواهیم کرد. ما با یادگیری نحوه ایجاد و باز کردن پروژه ها کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه دارایی های بازی را از یک بسته سه بعدی وارد کنیم. پس از آن یاد خواهیم گرفت که چگونه یک ماده اصلی ایجاد کنیم که به عنوان پایه ای برای نمونه های ما باشد. سرانجام ، ما در مورد چگونگی قرار دادن وسایل خود در سطح و شروع روند لباس پوشیدن صحبت خواهیم کرد. در حالی که همراهی با این درس ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. با توجه به این نکته ، بلافاصله پس از هر جلد ، تکالیفی به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می کشد مهارتهایی را که در یک دوره خاص آموخته اید استفاده کنید و آنها را در دارایی دیگری به کار بگیرید. این آموزشها به ترتیب تهیه شده است بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 3 را ادامه دهید و از تکالیف دوره ای در طول مسیر استفاده کنید و تجربه کامل یادگیری را بدست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 1 Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 1

  • ایجاد و افتتاح پروژه ها Creating and Opening Projects

  • بررسی اجمالی رابط Interface Overview

  • صادرات و وارد کردن دارایی های بازی Exporting and Importing Game Assets

  • ایجاد ماده اصلی Creating the Master Material

  • ایجاد یک نمونه مواد Creating a Material Instance

  • دستکاری دارایی های بازی Manipulating Game Assets

  • تنظیم صحنه لباس Set Dressing the Scene

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 1
جزییات دوره
1h 9m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
115
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.