آموزش تکنیک های بافت در UVLayout و Maxwell Render

Texturing Techniques in UVLayout and Maxwell Render

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش UVLayout، ما قصد داریم تعدادی از تکنیک های اثبات شده تولید را برای چیدمان UV ها برای هندسه پیچیده بررسی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، UVLayout Pro، Maxwell Render. در این آموزش UVLayout، ما قصد داریم تعدادی از تکنیک های اثبات شده تولید را برای چیدمان UV ها برای هندسه پیچیده بررسی کنیم. برای این کار از نرم افزار تخصصی headus UVLayout برای نقشه برداری از یک مبلمان و آماده سازی آن برای تکسچرینگ استفاده می کنیم. ما به روش‌های مناسب مقیاس‌بندی UV برای مطابقت با بافت نمونه نگاه می‌کنیم و برای کاشی و اندازه مناسب، به بررسی‌های مختلف در فتوشاپ می‌پردازیم. پس از چیدمان UV های خود، به مایا می پریم تا یک مرحله ساده برای رندر و مجموعه ای از مواد برای استفاده با Maxwell Render ایجاد کنیم. پس از اتمام این آموزش، نکات و ترفندهای زیادی را برای چیدمان UV و تکسچرینگ مناسب برای رندرهایی با کیفیت بالا یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، UVLayout Pro، Maxwell Render.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های بافت در UVLayout و Maxwell Render Texturing Techniques in UVLayout and Maxwell Render

  • نگاهی به عناصر صحنه ما Looking at the Elements of Our Scene

  • بهینه سازی هندسه ما Optimizing Our Geometry

  • آشنایی با رابط UVLayout Getting Familiar with the UVLayout Interface

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش مبل Laying out the UVs of the Couch

  • UV کردن پشت کاناپه UVing the Back of the Couch

  • شروع به چیدمان UV ها برای صندلی کوسن Starting to Layout the UVs for the Cushion Seat

  • ادامه به چیدمان UV های صندلی کوسن Continuing to Layout the Cushion Seat UVs

  • تکمیل صندلی کوسن Finishing the Cushion Seat

  • تکمیل طرح UV ما Finalizing Our UV Layout

  • تنظیم مقیاس چیدمان UV ما Adjusting the Scale of Our UV Layout

  • ساخت تکسچر در فتوشاپ Building Textures in Photoshop

  • ایجاد اولین متریال رندر ماکسول Creating Our First Maxwell Render Material

  • نگاهی به راه اندازی استودیو رندر Looking at the Studio Render Setup

  • آماده سازی صحنه رندر ماکسول Preparing Our Maxwell Render Scene

  • افزایش کیفیت رندر نهایی ما Increasing the Quality of Our Final Render

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های بافت در UVLayout و Maxwell Render
جزییات دوره
2h 42m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.