آموزش استفاده از Ptex برای Texturing و Look Dev در Mudbox و RenderMan RIS

Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Mudbox و RenderMan ، ما اصول بافت با استفاده از Ptex for look dev را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2016، Maya 2016، RenderMan RIS 20.1. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 51 استفاده از Ptex برای Texturing و Look Dev در Mudbox و RenderMan RIS 3 ساعت و 8 دقیقه و 13 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Ptex برای Texturing و Look Dev در Mudbox و RenderMan RIS Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS

  • بحث درباره پرونده های پروژه Discussing the Project Files

  • صادرات اشیا از مایا Exporting Objects from Maya

  • تنظیم اشیا to برای کار با Ptex Inside Mudbox Setting up Objects to Work with Ptex Inside Mudbox

  • ایجاد Ibl برای تست مواد Creating an Ibl to Test Materials

  • نقاشی پایه واگن Painting the Wagon Base

  • بررسی طراحی تراموا Exploring the Design of the Tram

  • به کار بردن نقص در واگن Applying Imperfections to the Wagon

  • با استفاده از کانال پخش Using the Diffuse Channel

  • نقاشی Base برای فریم های ویندوز Painting the Base for the Windows Frames

  • ایجاد Diffuse و Specular از ویندوز Creating the Diffuse and Specular of the Windows

  • نقاشی پایه برای سقف Painting the Base for the Roof

  • اضافه کردن گرد و غبار به بالای سقف Adding Dust to the Roof Top

  • ایجاد نقایص خاص Generating Specular Imperfections

  • ایجاد ماسک متالیک برای سقف بالا Creating the Metallic Mask for the Roof Top

  • طراحی علامت و صادرات بافت Painting the Sign Design and Exporting the Textures

  • شروع توسعه نگاه Starting the Look Development

  • ایجاد ماده واگن Creating the Wagon Material

  • کپی کردن مواد واگن Duplicating the Wagon Material

  • تنظیم مواد Window Setting up the Window Materials

  • ایجاد مواد سقف Creating the Roof Materials

  • استفاده از مواد شیشه و لامپ Applying the Glass and Lamp Materials

  • با استفاده از Primvars برای کار بر روی چندین شی Using Primvars to Work on Several Objects

  • اتمام تراموا ، صندلی و میز چرخان Finishing the Tram, Chair, and Turn Table

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Ptex برای Texturing و Look Dev در Mudbox و RenderMan RIS
جزییات دوره
3h 9m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Lleras Villaveces Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.