آموزش CG101: بافت

CG101: Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری ساخت بافت برای مدل های سه بعدی مورد نیاز است ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام نرم افزار مورد نیاز: .با استفاده از این آموزش ، نگاهی مستقل از نرم افزار به برخی اصطلاحات حیاتی که برای ایجاد پایه ای محکم برای یادگیری ساخت بافت برای مدل های سه بعدی مورد نیاز است ، خواهیم انداخت. هدف از این دروس مستقل یادگیری نحوه استفاده از هرگونه نرم افزار خاص نیست ، بلکه تمرکز بر یادگیری اصطلاحات اساسی است. قبل از شروع به کار همراه با آموزش های بافت ، توصیه می شود که با تمام اصطلاحاتی که در طول این درس ها صحبت می شود آشنا باشید. نرم افزار مورد نیاز: هیچ کدام نرم افزار مورد نیاز:.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • نقشه برداری بافت Texture Mapping

Cg101: بافت Cg101: Texturing

  • اشعه ماورا بنفش UVs

  • عادی Normals

  • خاص بودن Specularity

  • نقشه های شفافیت Transparency Maps

  • نقشه های دست انداز Bump Maps

  • نقشه های عادی Normal Maps

  • نقشه های جابجایی Displacement Maps

  • پخت سبک Light Baking

  • چند رنگ آمیزی Polypainting

نمایش نظرات

آموزش CG101: بافت
جزییات دوره
0h 19m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
17
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Papa Georgio
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Papa Georgio Papa Georgio

نویسنده مربیان دیجیتال.