نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
وقتی نوبت به تجسم معماری می رسد ، دانستن نحوه ارائه فضای داخلی کلیدی است. این دوره بهترین استراتژی ها را برای ارائه موفقیت آمیز فضای داخلی به منظور داشتن صحنه ای واقع گرایانه ، تا حد ممکن کارآمد ، پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ... رندر داخلی با V-Ray می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، و در آخر شما نمی دانید کجا بروید ، یا چرا از یک ابزار خاص به جای ابزار دیگر استفاده کنید. در این دوره ، استراتژی های رندر داخلی با V-Ray و 3ds Max ، شما می توانید یک رندر داخلی از پست تا تولید اولیه را تکمیل کنید. ابتدا با ترکیب چراغ ها با یک پرونده HDR آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، نحوه وارد کردن مطالب بارگیری شده را کشف خواهید کرد. سرانجام ، با افزودن جابجایی به هندسه ، دوره را به پایان می برید. هنگامی که با این دوره V-Ray به پایان رسید ، نه تنها یک صحنه داخلی کامل آماده برای نمونه کارها خواهید داشت ، بلکه همچنین می دانید که چگونه در آینده مهارت های رندر را که در اینجا می بینید در پروژه های خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max و Photoshop CC.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تنظیم نور در صحنه
Setting up the Light in the Scene
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد نور مستقیم
Creating the Direct Light
-
ایجاد نور محیط
Creating the Ambient Light
شروع به ایجاد مواد
Starting to Create Materials
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد طلا و کروم
Creating Gold and Chrome
-
ساخت یک ماده شیشه ای و آب
Making a Glass and Water Material
-
ایجاد مواد لازم برای دیوار و نقاشی ها
Creating the Materials for the Wall and Paintings
-
ایجاد یک ماده سیاه و فرش سیاه
Creating a Black Metal and Rug Material
-
ساخت یک ماده زرد براق و سیاه
Making a Shiny Black and Shiny Yellow Material
اتمام مواد
Finishing the Materials
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد مبل راحتی
Creating the Sofa Material
-
ساخت سایر پارچه ها
Making the Other Fabrics
-
ایجاد یک ماده چرمی
Creating a Leather Material
-
ساخت مواد چوبی برای صحنه
Making Wood Materials for the Scene
-
ایجاد یک ماده آینه ای و به پایان رساندن صحنه
Creating a Mirror Material and Finishing up the Scene
تنظیم و اجرای رندر نهایی
Setting up and Executing the Final Render
-
مقدمه
Introduction
-
رفع نور و Subdivs
Fixing the Light and Subdivs
-
تنظیم GI و Anti-alias
Setting GI and Anti-alias
پایان دادن به لمس ها و تولید پست
Finishing Touches and Post Production
-
مقدمه
Introduction
-
تنظیمات خام دوربین
Camera Raw Adjustments
-
افزودن پس زمینه
Adding a Background
نمایش نظرات