در این کلاس، من به نشان دادن اصول اولیه استفاده از مخلوط کن، با اصول اولیه مدل سازی جعبه در مخلوط کن ادامه خواهم داد. در اینجا ابزارهای مدل سازی جعبه اولیه Blenders که برای ساخت این مرد ربات غول پیکر مورد استفاده قرار گرفته است نشان داده می شود. پس از آشنایی با ابزارهای پوشش داده شده در این آموزش، باید دانش لازم برای مدلسازی تقریباً هر چیزی را که میخواهید داشته باشید.
اصول مدلسازی جعبه برای هر پروژه سهبعدی ضروری است، مدلسازی جعبه مناسب پایه و اساس هر پروژه سه بعدی است. با مدلسازی اولیه جعبه، درک نحوه کار با «عناصر مدلهای مختلف»، «استفاده از مراجع تصویر»، «برنامهریزی مدل خود» و کار با «انواع مختلف چند ضلعی» و همچنین «مدیریت مقیاس، تبدیلها و محوری» اهمیت دارد. نکته ها". بدون پایه و اساس مناسب، هر چیز دیگری در خط لوله آسیب خواهد دید، بنابراین مهم است که این کار را درست انجام دهید.
این مجموعه مهارت های سه بعدی اولیه را می توان برای هر پروژه سه بعدی، نه فقط مخلوط کن، اعمال کرد. من نشان خواهم داد که چگونه می توان از ایجاد مشکلات بعدی در خط لوله 3 بعدی جلوگیری کرد زیرا نمی توان گفت که پروژه شما در نهایت برای چه چیزی می تواند استفاده شود.
این کلاس از مبتدی تا متوسط برای کسانی است که به مدل سازی سه بعدی علاقه مند هستند. مبتدی چون ابزارها و نکات/ترفندها/تکنیک ها نسبتاً ابتدایی هستند، با این حال تکمیل پروژه می تواند بسیار سخت باشد، می توانید تا مدل سازی 300 قسمت مختلف برای ربات خود پیش بروید. شما باید درک اولیه ای از نحوه کار با مخلوط کن، نحوه پیمایش رابط و فضای سه بعدی و مکان یافتن گزینه ها و منوهای متداول رایج داشته باشید. این موارد در آموزش قبلی مبانی Blender من پوشش داده شده است.
به یاد داشته باشید، شما واقعاً نمی توانید یک مهارت را فقط با دنبال کردن آموزش ها یاد بگیرید ... یک مهارت واقعاً قابل آموزش نیست. مهارت چیزی است که از طریق تمرین و تجربه آن را توسعه می دهید. اگر واقعاً می خواهید مهارت مدل سازی سه بعدی را توسعه دهید ... باید چیزهایی را مدل کنید ... فقط آموزش ها را دنبال نکنید. چیزی را که می خواهید مدل سازی کنید، بیابید و مدل سازی کنید. مانند نایک باشید، "فقط انجامش بده."
از تئوری ها و تمرین های این کلاس برای ساختن یک ربات غول پیکر استفاده کنید (زیرا ربات های غول پیکر جالب هستند و در پایان امیدوارم چیز جالبی برای نشان دادن داشته باشید) لازم نیست خیلی پیچیده باشد (زیرا اگر بیش از حد پیچیده باشد، سخت تر خواهد بود و تولید آن زمان بیشتری می برد). بیایید بگوییم ... در مورد 3 عنصر مختلف حداقل در هر قسمت. مانند 3 عنصر مختلف برای پا، زانو، ساق پا، شانه یا بالاتنه و غیره.
یک فایل مخلوط کن به عنوان نمونه ارائه می شود تا ایده ای درباره نحوه انجام این کار ارائه شود.
در فضای کاری پروژه به راحتی سؤال بپرسید، چیزی واقعاً حماسی به من نشان دهید. نکته مهم در اینجا عادت به کار با ابزارهای مدل سازی سه بعدی مخلوط کن و پیاده سازی اصول مدل سازی سه بعدی مناسب مانند استفاده از مقیاس مناسب، نقاط محوری، تبدیل ها و کار با نوع مناسب چند ضلعی ها است. یک مدل سه بعدی با استفاده صحیح از این اصول پایه و اساس هر پروژه سه بعدی است. اگر این کار به درستی انجام نشود، روی همه چیزهای دیگر در خط لوله تأثیر می گذارد.
- خلاق باشید از آن لذت ببرید ^_^
موارد تحویل
- یک فایل تصویری از ربات غول پیکر شما (اگر نمی دانید چگونه چیزی را رندر کنید، فقط یک عکس از صفحه نمایش بگیرید)
- یک مرجع یا الگوی تصویری که برای مدل سازی ربات غول پیکر خود استفاده کرده اید
- *پاداش* تصاویری از ربات غول پیکر خود در 2 یا 3 حالت مختلف ارائه دهید (که واقعاً جالب است و تمرین بیشتری را ارائه می دهد)
هنرمند دیجیتال
سلام، من داگلاس هستم. من یک هنرمند و دانشجوی هنر هستم. از آنجایی که بسیاری از کارهای من دیجیتال است، من می خواهم خود را یک هنرمند دیجیتال بدانم.
من چند سالی است که گرافیک کامپیوتری خواندهام و با وجود اینکه چیزهای زیادی یاد گرفتهام، دریافتهام که در این زمینه هرگز نمیتوانید رشد و یادگیری چیزهای جدید را متوقف کنید زیرا این رشته همیشه در حال رشد و تغییر است. . برای تعدادی از مشتریان کار انجام داده ام و به عنوان مدرس هنر و رسانه دیجیتال کار کرده ام.
وقت آزاد من برای بهبود خودم و آثار هنری ام استفاده می شود. یادگیری چیزهای جدید و برنامه های کاربردی جدید وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید، یک توانایی ... یک قدرت ... دیگر نمی دانم چگونه آن را توصیف کنم، تجربه فوق العاده ای است. در حال حاضر درگیر تولید کمیکهای مستقل هستم و آرزو دارم روزی یکی منتشر شود.
بهترین راه برای برقراری ارتباط با من از طریق ایمیل است.
نمایش نظرات