لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک مفهوم آرچر مکانیکی در ZBrush
Creating a Mech Archer Concept in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ZBrush، ما عمیقاً به تکنیک های مفهومی برای ایجاد کاراکترهای مکانیکی و قطعات آنها خواهیم پرداخت. نرمافزار مورد نیاز: فایلهای ZBrush 4R5.Exercise این فایلهای تمرینی در نظر گرفته شدهاند تا داراییهایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدئو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک مفهوم آرچر مکانیکی در ZBrush
Creating a Mech Archer Concept in ZBrush
تجزیه و تحلیل هنر مفهومی ما
Analyzing Our Concept Art
شکست تکنیک مجسمه سازی
Sculpting Technique Breakdown
مسدود کردن زره Bicep
Blocking out the Bicep Armor
ایجاد زره سینه
Creating the Chest Plate Armor
پالایش زره صفحه سینه
Refining the Chest Plate Armor
اضافه کردن زره هیپ به شخصیت ما
Adding the Hip Armor to Our Character
ادامه کار روی بالاتنه
Continuing to Work on the Upper Body
مسدود کردن زره ران
Blocking out the Thigh Armor
ایجاد قطعه گوساله
Creating the Calf Piece
اصلاحات کلی برای کل بدن
Overall Refinements to the Whole Body
اتمام زره روی باسن
Finishing the Armor on the Hips
کار بر روی قطعات ساعد
Working on the Forearm Pieces
نگاهی به بدن طراحی شده نهایی ما
Taking a Look at Our Final Sketched Body
جدا کردن قطعات ما به ابزارهای فرعی
Separating Our Pieces into SubTools
استفاده از QRemesher برای بازسازی صفحه سینه
Using QRemesher to Retopologize the Chest Plate
دوباره کار کردن قطعه سینه ما و اضافه کردن جزئیات بیشتر
Reworking Our Chest Piece and Adding More Detail
ایجاد کمان سریع
Quick Bow Creation
ژست گرفتن با ابزارهای فرعی مختلف در ZBrush
Posing with Various SubTools in ZBrush
لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.
نمایش نظرات