آموزش 3 مرحله آسان و خلاقانه برای شروع طراحی پرتره از امروز!

3 easy and creative steps to start drawing portraits TODAY!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به افراد خلاق،

چه برای مشتریان طراحی می‌کنم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد کنم و نتیجه نهایی را به یک طراحی عالی تبدیل کنم. چگونه آن را انجام دهم؟ با تمرین زیاد و زیادی که از قبل انجام شده است.

در این کلاس، زمانی که من روند طراحی فیگور و پرتره‌های خود را به اشتراک می‌گذارم، به پشت صحنه می‌روید. از معرفی 3 اصل اساسی طراحی پرتره تا حالت دست و در نهایت طراحی واقعی، نکات مفیدی را برای درک بهتر اشکال و خطوط به شما ارائه خواهم داد. همه برای یک هدف - برای بهتر شدن در صنعت خط خود و ساختن پرتره.

بنابراین، به طراحی ادامه دهید و...

یک پایه محکم برای فرآیند طراحی خود ایجاد کنید و از آنجا هنری بسازید که دوستان و خانواده شما دوست دارند روی دیوارهای خود ببینند.

  • موادی مانند مداد و دفترچه طراحی را جمع آوری کنید. محل کار خود را تنظیم کنید و شروع به طراحی کنید.
  • تمرینات ساده ای را که در فیلم ها توضیح داده شده است، انجام دهید.
  • با نماهای مختلف آزمایش کنید.
  • ببینید که چگونه تک تک فرم ها در یک شکل کامل قرار می گیرند.
  • از خطوط ساده برای توصیف این اشکال استفاده کنید.

طراحی را با اطمینان از یک طراح حرفه ای شروع کنید.

ایجاد چیزی از هیچ کاری بسیار رضایت بخش است و به مرور زمان اعتماد بیشتری به روند هنری خود خواهید داشت. در این دوره ما بسیاری از طراحی پرتره ها را پوشش می دهیم و آن را به مراحلی تقسیم می کنیم که به راحتی می توان آن ها را دنبال کرد که فقط می تواند برای مهارت های طراحی شما برای طراحی گرافیکی و تصویرسازی مفید باشد.

تکالیف

اکنون زمان پروژه شما است:

  1. تماشای دوره را به پایان برسانید.
  2. تمریناتی را انجام دهید که در فیلم ها نشان داده می شوند. آنها را در گالری پروژه ارسال کنید و من در اسرع وقت نظر خواهم داد. هرچه بیشتر انجام دهید، در طراحی بهتر خواهید بود.
  3. از آنجا گسترش دهید، با استفاده از مطالبی که در این کلاس یاد گرفتید به طراحی ادامه دهید، بازخورد بخواهید
  4. تمرین، تمرین، تمرین.

من دوست دارم ببینم چه چیزی به ذهن شما خطور کرده و اگر به هر نوع مشکلی برخورد کردید به شما کمک کنم.

موارد تحویل

در اینجا موارد قابل تحویل برای به اشتراک گذاشتن در گالری پروژه برای بازخورد وجود دارد:

  1. تمرین طراحی
  2. تصاویر در حال انجام کار
  3. طراحی به پایان رسید

نیازی نیست طرح تمام شده را اسکن کنید، همچنین می توانید با تلفن خود عکس بگیرید و آن را آپلود کنید. اگر در حال اسکن آن هستید، به یاد داشته باشید که این کار را با dpi 300 انجام دهید تا بتوانید بعداً از آن برای کارهای بزرگتر استفاده کنید.

منابع

در اینجا برخی از منابعی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند پروژه خود را به پایان برسانید و در طراحی خود بهتر شوید:

کتابها:

وب‌سایت 3D Total (البته برای مدل‌های پیکره‌های انسان، نیم تنه و کتاب‌ها) - 

کلاس های قبلی من در مورد طراحی:

تمرین‌های طراحی: اصول اولیه خط‌سازی - 

تمرین‌های طراحی: طراحی شکل با اشکال ساده  - 

تمرینات طراحی: سایه زدن به اشیا و طراحی شکل - 

تمرین‌های طراحی: پرسپکتیو خطی، بخش اول  - 

تمرینات ترسیمی: پرسپکتیو خطی، قسمت دوم - 

تمرین های طراحی: استفاده از شکل های چوبی در طراحی شکل - 

وب سایت PureRef - 

ویدیوی گسترش توسط آدام داف در مورد نحوه استفاده از PureRef -  

طراحی تابلوی پرتره در Pinterest - 

مراجع بینی - 

ارجاعات دهان - 

مراجع چشم - 

ارجاعات گوش - 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مرحله 03 - ویژگی های اصلی صورت - چشم ها و گوش ها Step 03 - main features of the face - eyes and ears

  • نسخه ی نمایشی طراحی 010 010 Drawing demo

  • مرحله 01 - رسم سر با روش لومیس Step 01 - drawing the head with Loomis method

  • طراحی دیجیتال قسمت 02 Digital drawing part 02

  • مواد کلاس و خلاقیت class materials and creativity

  • مقدمه ای بر طراحی پرتره Introduction to drawing portraits

  • نمای کلی کلاس و پروژه های دانش آموزی Class overview and student projects

  • مرحله 02 - بیایید در مورد جمجمه انسان صحبت کنیم Step 02 - let's talk about the human skull

  • مرحله 01 - استفاده از زوایای مختلف در نقاشی های خود Step 01 - using different angles in your drawings

  • مرحله 01 - روش لومیس چیست؟ Step 01 - What is the Loomis method

  • مرحله 03 - ویژگی های اصلی صورت - بینی و دهان Step 03 - main features of the face - nose and mouth

  • طراحی دیجیتال قسمت 01 Digital drawing part 01

  • مرحله 02 - استخوان های اصلی جمجمه Step 02 - main bones of the skull

نمایش نظرات

آموزش 3 مرحله آسان و خلاقانه برای شروع طراحی پرتره از امروز!
جزییات دوره
59m
13
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
656
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Milan Glozić
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Milan Glozić Milan Glozić

نقاش، تصویرگر، طراح

میلان در سال 1979 در پوزارواچ صربستان به دنیا آمد. او از سنین پایین به طراحی کمیک، نقاشی طبیعت و اختراع بازی هایی که می توانست با برادر و خواهرش بازی کند، علاقه مند شد. او در سال 2003 از دانشگاه هنرهای زیبا و کاربردی بلگراد فارغ التحصیل شد.

او بیشتر در زمینه نقاشی سنتی کار می کند، اما هنر او شامل تصاویر دیجیتال و جلد کتاب است. او نمایشگاه های انفرادی و گروهی در بلگراد در گالری پروگرس، گالری ملی در پوزارواک، نمایشگاه "در هزارتوی چهره" در آمستردام در گالری آرپس اند کو و بسیاری دیگر داشته است. همچنین، او یک سطح برتر در پلتفرم 99Design است که در آن جلد کتاب و تصاویر مختلفی برای ناشران و مشتریان در سراسر جهان ساخته است.

و می‌توانید نظرات و توصیه‌های برخی از مشتریان او را که برای آنها کار مصور انجام داده است بخوانید یا به سادگی از او دعوت کنید تا برای شما کار کند.

او در کلکسیون خصوصی در صربستان، اتریش، دانمارک، آلمان و هلند حضور دارد. برای هنر خود، میلان جوایز بسیاری دریافت کرد.

"مفقود"، رنگ روغن روی بوم، 100 در 70 سانتی متر، 2009.

از سال 2006. با یادگیری عکاسی و نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop و Illustrator، کارهای بیشتری دیجیتالی شد.

در سال 2014 علاوه بر معلمی هنر و نقاش، به عنوان یک تصویرگر و طراح گرافیک به صورت مستقل شروع به کار کرد. این امر تا این روزها ادامه دارد.