آموزش ترسیم نقشه های سفر کاربر برای طراحی تجربیات کاربر، جمع آوری ایده ها و همکاری

Drawing User Journey Maps to Design User Experiences, Gather Ideas, and Collaborate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نقشه‌گذاری سفر کاربر و لایه‌بندی بافت وسیع‌تری از ایده‌ها در بسیاری از موقعیت‌ها از شروع یک پروژه تا جستجوی عمیق‌تر در راه‌های بهبود آن مفید است.

  • با بازکردن ایده‌ها، سؤالات و یافته‌های خود در یک جریان از مراحل همه چیز در مورد درک تجربه کاربری خود، به فرآیند طراحی خود کمک کنید.

در طول این کلاس به شما یاد خواهم داد که:

  • خود را در دیدگاه کاربر قرار دهید و ایده های خود را با استفاده از یک سری مراحل که تبدیل به یک سفر می شود سازماندهی کنید.
  • زمینه وسیع تری برای ایده ها جمع آوری کنید، ایده هایی را که قبلاً دارید با استفاده از کادربندی و سؤالات خاص جمع آوری و باز کنید.
  • از نقشه برداری برای کشف مواردی که ممکن است برای تمرکز بعدی روی یک پروژه مفیدتر باشد، استفاده کنید.
  • چند مثال برای ایجاد نقشه های سفر بحث شده است، چه در حال برنامه ریزی باشید:
    • به روز رسانی وب سایت
    • یک سرویس پیچیده شامل مشتریان، تیم ها و برنامه های مختلف
    • یا شما میزبان یک گردهمایی هستید که می‌خواهید به طور کامل درباره آن فکر کنید

این کلاس برای:

است
  • افراد در اوایل تمرین خود، ابزارهای UX و طراحی خدمات را یاد می گیرند.
  • افرادی که به دنبال همکاری بر روی ایده ها و ایجاد اجماع کافی قبل از ایجاد چیزی هستند.
  • هر کسی که در مورد ابزار Journey Mapping کنجکاو است، به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی تهیه نقشه سفر برای یک پروژه تیمی یا انفرادی است.

نقشه سفر کاربر را در مجموعه ای از 5 فعالیت ایجاد خواهید کرد.

ابتدا با 1. تعیین هدف، انتخاب یک مشکل برای حل یا بررسی.

سپس 2. کاربر خود را توصیف کنید و 3. سفر آنها را با جمع آوری لیستی از یادداشت ها ترسیم کنید که به عنوان یک جریان سازماندهی خواهید کرد، نقشه ای که نشان دهنده تجربه و تغییر در طول زمان است.

از آنجا، 4. با در نظر گرفتن مواردی که مشاهده کرده اید، سوالاتی که دارید و فراز و نشیب های احتمالی در طول سفر کاربر، لایه های بیشتری از واقعیت را به نقشه اضافه خواهید کرد.

در نهایت، 5. آنچه را که خود (و تیمتان) آموخته‌اید، در نظر می‌گیرید و تصمیم می‌گیرید که پروژه خود را به کجا ادامه دهید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مقدمه Introduction

  • وقتی زمان نقشه برداری است When it's Time to Map

  • پروژه مرحله 5: یادگیری و تصمیم گیری Project Step 5: Learning and Deciding

  • پروژه نقشه سفر: بررسی اجمالی Journey Map Project: Overview

  • مرحله 4 پروژه: افزودن دیدگاه گسترده تر Project Step 4: Adding Wider Perspective

  • مرحله 1 پروژه: تعیین هدف Project Step 1: Setting a Goal

  • مراحل پروژه 2 و 3: کاربر و سفر آنها Project Steps 2 and 3: the User and their Journey

  • ابزارهای نقشه برداری Tools for Mapping

  • نتیجه گیری: انعکاس و آنچه بعد است Conclusion: Reflection and What's Next

نمایش نظرات

آموزش ترسیم نقشه های سفر کاربر برای طراحی تجربیات کاربر، جمع آوری ایده ها و همکاری
جزییات دوره
47m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
697
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Stenzinger Rob Stenzinger

داستان نویس تعاملی، تجربه کاربری، طراحی بازی

سلام به همه! من Rob Stenzinger هستم، مربی حرفه ای، طراح UX، محقق، و همچنین بازی، کمیک و پادکست می سازم. یکی از کارهای مورد علاقه من این است که چیزی بسازم و سپس نحوه انجام آن را به اشتراک بگذارم.

تجربه کاربر، تحقیق و همکاری

من بیش از 10 سال است که به عنوان طراح UX، محقق، استراتژیست، و تسهیل کننده در شرکت ها و جوامع با اندازه های مختلف کار کرده ام. من هم به تمرکز روی کاربر و هم به اشتراک گذاری، آموزش و ایجاد تیم های مشترک علاقه دارم.

طراحی، کد و هنر بازی

ساخت بازی های ویدیویی بسیاری از علایق من را گرد هم می آورد. اینها بازی هایی هستند که من تا به حال منتشر کرده ام:

Guitar Fretter: یک بازی اکشن پازل برای iOS و Android، Windows و Mac OS است تا به خاطر سپردن موقعیت‌های یادداشت روی تخته گیتار سرگرم‌کننده باشد.

This Panda Needs You: رنگ‌ها و شکل‌ها را در This Panda Needs You، یک بازی انباشته بلوک‌های همه‌ساله، با هم‌گام، هماهنگ کنید. این بازی مهارت های ریاضی اولیه در تشخیص الگو، تطبیق و حل مسئله را ارتقا می دهد.

کیت ساخت بازی ویدیویی: یک کتاب الکترونیکی به همراه بازی منبع باز که در آن بازی می‌کنید و یک بازی ویدیویی را تغییر می‌دهید تا آن را متعلق به خودتان کنید. من این کتاب را نوشتم، کدنویسی کردم و تصویرسازی کردم تا راهی قابل دسترس برای شروع یادگیری توسعه و طراحی بازی با استفاده از HTML و جاوا اسکریپت ارائه کنم.

داستان سرایی و کمیک

Lean Into Art: پادکستی است که در آن چند داستان‌سرای دیداری و تعاملی درباره داستان‌گویی بصری، فرآیند خلاق، تفکر طراحی، ارتباطات خلاقانه، هنرهای تجسمی، کمیک، تصویرسازی، کدنویسی خلاقانه و موارد دیگر بحث می‌کنند.

کمیک های Art Geek Zoo: شامل Art Geek Zoo: The Way of Sound و سایر کمیک هایی که من ایجاد می کنم. ساخت کمیک به من کمک کرد تا فرآیند خلاقیت، داستان سرایی و شیوه های طراحی خود را اصلاح کنم. ابتدا در حین سرگرم کردن مخاطبان، سپس به عنوان یک کتاب منتشر شده توسط خود و مجله‌ها در همایش‌های کمیک می‌فروشم.