آموزش مجسمه سازی یک موجود شیطانی در ZBrush

Sculpting a Demonic Creature in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما از ZBrush برای ایجاد یک مجسمه کامل هیولا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS5. در این آموزش، ما از ZBrush برای ایجاد یک مجسمه کامل هیولا استفاده خواهیم کرد. با شروع از یک مش پایه، به سرعت فرم های خود را مسدود می کنیم و روی آناتومی بدن، ژست حالت و شکل سر تمرکز می کنیم. هنگامی که آن پایگاه را ایجاد کردیم، به جزئیات و ساخت وسایلی مانند کمربند و سلاح برای هیولای خود خواهیم پرداخت. پس از تمام این موارد، ما وارد فتوشاپ می شویم تا یک رندر شیک و جذاب ایجاد کنیم. در پایان این آموزش، شما باید بیشتر از اینکه بتوانید ساخته های خود را با اندام کامل مجسمه سازی کنید، راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک موجود شیطانی در ZBrush Sculpting a Demonic Creature in ZBrush

  • نگاهی به هنر مفهومی Taking a Look at the Concept Art

  • کاوش یک رابط کاربری سفارشی و مش پایه ما Exploring a Custom UI and Our Base Mesh

  • شروع به کار بر روی سر هیولای ما Starting to Work on the Head of Our Monster

  • مسدود کردن ویژگی های اصلی چهره Blocking out the Main Features of the Face

  • افزودن ویژگی های بیشتر به هد Adding More Features to the Head

  • اصلاح کانتور سر Refining the Contour of the Head

  • ایجاد تغییرات در مقیاس بزرگ در صورت Making Large-scale Changes to the Face

  • کار با DynaMesh و Refining the Head Working with DynaMesh and Refining the Head

  • شروع به اضافه کردن جزئیات به چهره ما Starting to Add Details to Our Face

  • ایجاد خطوط جزئیات در مدل ما Creating Detail Lines on Our Model

  • اضافه کردن پلک ها و جزئیات کوچکتر Adding Eyelids and Smaller Details

  • بررسی تکنیک های جزئیات برای سر Exploring Detailing Techniques for the Head

  • استخراج فک به عنوان یک ابزار فرعی جداگانه Extracting the Jaw as a Separate SubTool

  • انسداد در بدن مخلوق ما Blocking in the Body of Our Creature

  • اضافه کردن آناتومی خشن به پاها Adding Rough Anatomy to the Legs

  • بررسی نسبت های ما Reviewing Our Proportions

  • پالایش قسمت بالایی بدن Refining the Upper Body

  • کار بر روی پشت هیولای ما Working on the Back of Our Monster

  • تکمیل ساختار آناتومی Finishing out the Anatomy Structure

  • ژست مدل ما با Transpose Master Posing Our Model with Transpose Master

  • اصلاح مدل ما بعد از ژست Fixing Our Model After the Pose

  • مجسمه سازی مجدد آناتومی قسمت بالایی بدن Re-sculpting the Anatomy of the Upper Body

  • مجسمه سازی بازوی چپ هیولای ما Sculpting the Left Arm of Our Monster

  • درست کردن دست راست هیولای ما Fixing the Right Hand of Our Monster

  • تجزیه و تحلیل مجسمه ما تا کنون Analyzing Our Sculpt so Far

  • مسدود کردن زره هیولای ما Blocking out the Armor of Our Monster

  • مجسمه سازی کمربند شخصیت ما Sculpting the Belt of Our Character

  • اضافه کردن مقداری فلر به کمربند Adding Some Flare to the Belt

  • پالایش پارچه Refining the Cloth

  • افزودن دندان به شخصیت ما Adding Teeth to Our Character

  • تکنیک های دقیق برای بدن و صورت Detailing Techniques for the Body and Face

  • شروع به ایجاد سلاح برای هیولای ما Starting to Create the Weapons for Our Monster

  • تمام کردن سلاح هایمان و پیچیدن مجسمه هایمان Finishing Our Weapons and Wrapping up Our Sculpture

  • نگاهی به مدل نهایی ما و بررسی رندر نهایی ما Looking at Our Final Model and Exploring Our Final Render

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک موجود شیطانی در ZBrush
جزییات دوره
6h 13m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.