آموزش وحدت: طراحی سطح

Unity: Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی سطح عالی بازیکنان را در طی گیم پلی به یک مسیر هدایت می کند و آنها را کاملاً در دنیای مجازی بازی غرق می کند. تکنیک های اساسی طراحی سطح را با استفاده از موتور بازی Unity 3D بیاموزید و محیط هایی را ایجاد کنید که برای شما سرگرم کننده ، استفاده مجدد آسان و بسیار تعاملی باشد. نویسنده آدام کرسپی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بر اساس اهدافی که برای بازیکن تعیین کرده اید ، طرحی برای سطح خود ایجاد کنید ، کیت قطعات و نمونه های اولیه را طراحی کنید و اشیا box جعبه سفید را با کارهای هنری نهایی خارج کنید. سپس خواهید آموخت که چگونه واقع گرایی بیشتری را با برخورد دهنده های سفارشی مش ، نور محیط و اشیا anim متحرک مانند فن های چرخان و چراغ های چشمک زن اضافه کنید. نتیجه نهایی؟ یک سطح کاملاً آماده برای نویسه ها و اسکریپت نویسی.

توجه: این دوره تأکید زیادی بر تکنیک های ساخت مدولار و بهینه سازی منابع به عنوان بخشی از فرآیند طراحی دارد ، که به شما کمک می کند روند ساخت شما لاغر ، زیرک و کارآمدتر باشد. دانش اولیه Autodesk 3ds Max یا Maya و Adobe Photoshop توصیه می شود.
موضوعات شامل:
  • تعیین اهداف برای بازیکن
  • برنامه ریزی مسیر پخش
  • جهان را به طور نامحسوس محدود می کنیم
  • تعریف مقیاس و میدان دید بازیکن
  • استفاده و پیوستن به عناصر مدولار
  • تنظیم پیش ساخته ها
  • افزودن انیمیشن محیطی
  • درهای باز
  • راه رفتن پله ها
  • صحنه های روشنایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برنامه ریزی سطح 1. Planning the Level

  • تعیین اهداف برای بازیکن Setting goals for the player

  • برنامه ریزی مسیر پخش کننده در یک سطح کارگردانی Planning the player path in a directed level

  • مرز نامرئی جهان Bounding the world invisibly

  • اشتراک صندوق ماسهبازی: بیرون کشیدن یک دنیای آزاد Sharing the sandbox: Laying out an open world

2. طراحی بلوک های ساختمان 2. Designing the Building Blocks

  • برنامه ریزی بافتهای اطلس و رویکرد مدولار Planning atlas textures and a modular approach

  • تعیین مقیاس بازیکن و میدان دید Defining player scale and field of view

  • طراحی سیستمهای نیمه خودمختار Designing semi-autonomous systems

  • طراحی سیستم های راه دور Designing wayfinding systems

  • ایجاد نقاط خرابکاری و نقاط قوت Crafting pinch points and strong points

3. سطح تخمگذار 3. Laying Out Levels

  • با استفاده از عناصر مدولار Using modular elements

  • پیوستن به عناصر مدولار Joining modular elements

  • تنظیم prefabs Setting up prefabs

  • درج مناطق بی نظیر Inserting unique areas

  • جمعیت با غرفه Populating with props

4- اضافه کردن انیمیشن برای زنده کردن جهان 4. Adding Animation to Bring the World to Life

  • ایجاد انیمیشن در وحدت Creating animation in Unity

  • مواد متحرک Animating materials

  • چراغ های متحرک Animating lights

  • تغییر زمان انیمیشن Changing animation timing

5- اجرای عناصر تعامل کاربر 5. Implementing User Interaction Elements

  • درها را باز کنید Opening doors

  • ساخت پله ها قابل پیمایش است Making stairs walkable

  • افزودن فیزیک به اشیاء Adding physics to objects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش وحدت: طراحی سطح
جزییات دوره
3h 9m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
58,999
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.