آموزش وحدت: طراحی سطح

Unity: Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی سطح عالی بازیکنان را در طی گیم پلی به یک مسیر هدایت می کند و آنها را کاملاً در دنیای مجازی بازی غرق می کند. تکنیک های اساسی طراحی سطح را با استفاده از موتور بازی Unity 3D بیاموزید و محیط هایی را ایجاد کنید که برای شما سرگرم کننده ، استفاده مجدد آسان و بسیار تعاملی باشد. نویسنده آدام کرسپی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بر اساس اهدافی که برای بازیکن تعیین کرده اید ، طرحی برای سطح خود ایجاد کنید ، کیت قطعات و نمونه های اولیه را طراحی کنید و اشیا box جعبه سفید را با کارهای هنری نهایی خارج کنید. سپس خواهید آموخت که چگونه واقع گرایی بیشتری را با برخورد دهنده های سفارشی مش ، نور محیط و اشیا anim متحرک مانند فن های چرخان و چراغ های چشمک زن اضافه کنید. نتیجه نهایی؟ یک سطح کاملاً آماده برای نویسه ها و اسکریپت نویسی.

توجه: این دوره تأکید زیادی بر تکنیک های ساخت مدولار و بهینه سازی منابع به عنوان بخشی از فرآیند طراحی دارد ، که به شما کمک می کند روند ساخت شما لاغر ، زیرک و کارآمدتر باشد. دانش اولیه Autodesk 3ds Max یا Maya و Adobe Photoshop توصیه می شود.
موضوعات شامل:
  • تعیین اهداف برای بازیکن
  • برنامه ریزی مسیر پخش
  • جهان را به طور نامحسوس محدود می کنیم
  • تعریف مقیاس و میدان دید بازیکن
  • استفاده و پیوستن به عناصر مدولار
  • تنظیم پیش ساخته ها
  • افزودن انیمیشن محیطی
  • درهای باز
  • راه رفتن پله ها
  • صحنه های روشنایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برنامه ریزی سطح 1. Planning the Level

  • تعیین اهداف برای بازیکن Setting goals for the player

  • برنامه ریزی مسیر پخش کننده در یک سطح کارگردانی Planning the player path in a directed level

  • مرز نامرئی جهان Bounding the world invisibly

  • اشتراک صندوق ماسهبازی: بیرون کشیدن یک دنیای آزاد Sharing the sandbox: Laying out an open world

2. طراحی بلوک های ساختمان 2. Designing the Building Blocks

  • برنامه ریزی بافتهای اطلس و رویکرد مدولار Planning atlas textures and a modular approach

  • تعیین مقیاس بازیکن و میدان دید Defining player scale and field of view

  • طراحی سیستمهای نیمه خودمختار Designing semi-autonomous systems

  • طراحی سیستم های راه دور Designing wayfinding systems

  • ایجاد نقاط خرابکاری و نقاط قوت Crafting pinch points and strong points

3. سطح تخمگذار 3. Laying Out Levels

  • با استفاده از عناصر مدولار Using modular elements

  • پیوستن به عناصر مدولار Joining modular elements

  • تنظیم prefabs Setting up prefabs

  • درج مناطق بی نظیر Inserting unique areas

  • جمعیت با غرفه Populating with props

4- اضافه کردن انیمیشن برای زنده کردن جهان 4. Adding Animation to Bring the World to Life

  • ایجاد انیمیشن در وحدت Creating animation in Unity

  • مواد متحرک Animating materials

  • چراغ های متحرک Animating lights

  • تغییر زمان انیمیشن Changing animation timing

5- اجرای عناصر تعامل کاربر 5. Implementing User Interaction Elements

  • درها را باز کنید Opening doors

  • ساخت پله ها قابل پیمایش است Making stairs walkable

  • افزودن فیزیک به اشیاء Adding physics to objects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: طراحی سطح
جزییات دوره
3h 9m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
58,999
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.