آموزش استفاده از مدیریت گردش کار برای تحقق بخشیدن به درخواست های مشتری

Using Workflow Management to Fulfill Customer Requests

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره شامل سه فرایند نهایی مدیریت گردش کار است و به شما می آموزد که چگونه می توانید برنامه ریزی کار را مدیریت کنید ، به طور موثر روشهای استاندارد کار را ایجاد کنید و یک قابلیت گزارش دهی موثر را پیاده سازی کنید. در یک جهان ایده آل ، سازمان ها باید بتوانند با اطمینان نشان دهند که افراد مناسب را دارند با مهارت های مناسب انجام کار درست در زمان مناسب. متأسفانه ، یکی از چالش برانگیزترین الگوها در مدیریت بازرگانی "کار زیاد ، کارگر بسیار کم" است و در نتیجه ، رهبری مجبور می شود از مردم خود بخواهد که کارهای کمتری انجام دهند. برای دستیابی به نتایج مورد انتظار ، مدیریت و اعضای تیم آنها باید یک روش ثابت برای ساده سازی و بهینه سازی نحوه مدیریت بارهای کاری خود پیدا کنند. در این دوره ، با استفاده از مدیریت گردش کار برای تحقق بخشیدن به درخواست مشتری ، شما می آموزید که چگونه سه فرآیند پیشرفته مدیریت گردش کار را در سازمان خود طراحی و پیاده سازی کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه توانایی برنامه ریزی کار را ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، مراحل مورد نیاز برای تعریف روشهای کار استاندارد را شناسایی خواهید کرد. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه یک قابلیت گزارش دهی موثر را پیاده سازی کنید. پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش مدیریت گردش کار مورد نیاز برای هدایت سازمان در پیاده سازی و اتخاذ این فرایندهای مهم را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد توانایی برنامه ریزی کار Establishing a Work Planning Capability

  • ایجاد توانایی برنامه ریزی کار Establishing a Work Planning Capability

  • مستند کردن الزامات تجاری Documenting Business Requirements

  • شرایط تجاری چیست؟ What Are Business Requirements?

  • مستند کردن یک طرح راه حل دقیق Documenting a Detailed Solution Design

  • مورد تجاری The Business Case

  • بررسی بسته طراحی راه حل Reviewing the Solution Design Package

  • فرآیند برنامه ریزی کار را طراحی کنید Design a Work Planning Process

تعریف روشهای کار استاندارد Defining Standardized Work Procedures

  • تعریف روشهای کار استاندارد Defining Standardized Work Procedures

  • مصنوعات اجرای اضافی Additional Implementation Artifacts

  • ارزیابی مهارت های Skills Assessment

  • ارزش کار استاندارد شده The Value of Standardized Work

اجرای قابلیت گزارش دهی Implementing a Reporting Capability

  • اجرای قابلیت گزارش دهی Implementing a Reporting Capability

  • مخاطب هدف را تعیین کنید Determine the Target Audience

  • نیازهای گزارش را شناسایی کنید Identify Reporting Requirements

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش استفاده از مدیریت گردش کار برای تحقق بخشیدن به درخواست های مشتری
جزییات دوره
1h 23m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Gadbois
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Gadbois Paul Gadbois

Paul یک متخصص IT بسیار آراسته با بیش از 19 سال تجربه در زمینه های آموزش IT ، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ، مدیریت زیرساخت های IT و امنیت IT است. رویکرد عقل سلیم وی در زمینه آموزش فناوری ، پل را قادر می سازد تا محتوای پیچیده را از بین ببرد و به طور موثر آن را به افراد از هر سطح مهارت برساند. به عنوان یک مربی فنی ، پائول سمت های هیئت علمی دیگری را با کالج ویلیام رینی هارپر و کالج جامعه اوکتون بر عهده داشته است. وی همچنین سمت مربی فنی شرکت هایی مانند 3Com ، CommWorks ، UTStarcom ، TrainSignal و اخیراً Pluralsight را نیز بر عهده داشته است. در طول 19 سال گذشته پال نویسنده تعدادی کتاب و دوره های آموزشی CBT در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بوده است. وی همچنین جلسات آموزشی و سمینارهای ویژه ای را برای سازمانهایی مانند itSMF USA ، TransUnion و Cisco Systems ارائه داده است تا فقط چند مورد را نام برد. در سال 2007 پل به عنوان رئیس جمهور و عضو هیئت مدیره بخش شیکاگو SMF ایالات متحده آمریکا فعالیت کرد. در همان سال ، وی به عنوان سخنران مهمان در کنوانسیون ملی itSMF USA بود و نامزد دریافت جایزه معتبر دانش itSMF USA شد. در سال 2014 او مجدداً در هیئت مدیره فصل Heartland از itSMF USA خدمت کرد.