آموزش گردش کار پارچه در ZBrush

Cloth Workflows in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ساده شروع می کنیم و به روش های پیچیده تر برای ایجاد انواع مختلف جزئیات سطح پارچه مانند می رسیم. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5. در این آموزش ساده شروع می‌کنیم و به روش‌های پیچیده‌تر برای ایجاد انواع مختلف جزئیات سطح پارچه‌مانند می‌پردازیم. ما با صحبت در مورد مجسمه سازی دستی با جزئیات خشن برای جلوه ای شبیه فرش یا حوله شروع می کنیم. سپس در مورد استفاده از تصاویر موجود برای نقاشی جزئیات روی مش های پارچه ای خود صحبت خواهیم کرد. نویز کمک بزرگی به ما خواهد شد زیرا در مورد چگونگی به دست آوردن جزئیات حتی پر سر و صدا در کل سطح بحث می کنیم. در این مرحله، بحث نقش مهمی که UV ها می توانند در ایجاد جزئیات طرح دار ایفا کنند را آغاز می کنیم. ما UV ها را در ZBrush ایجاد می کنیم و می بینیم که چگونه بر روی کاربرد الگوهای پارچه تاثیر می گذارند. ما همچنین به روشی برای بازسازی اشکال پارچه با استفاده از منحنی‌های NURBS برای بدست آوردن توپولوژی تمیزتر و UVهای مستقیم نگاه خواهیم کرد. ما یاد می گیریم که آلفاهای سفارشی را روی یک سطح کاشی کنیم و یک آلفا را به عنوان ماسک برای ایجاد جزئیات برجسته یا کاهش یافته اعمال کنیم. در نهایت، از FiberMesh برای اضافه کردن مقداری زبری به پارچه خود استفاده می کنیم. ما مجسمه سازی چین و چروک ها را پوشش نمی دهیم، اما روی اضافه کردن جزئیات سطح مانند الگوها یا بافت تمرکز کنید تا آخرین کمی از واقع گرایی را به پروژه های خود اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار پارچه در ZBrush Cloth Workflows in ZBrush

  • نقاشی بافت پارچه با آلفا Painting Cloth Texture with Alphas

  • پارچه نقاشی با استفاده از Spotlight Painting Cloth Using Spotlight

  • استفاده از نویز سطحی Using Surface Noise

  • استفاده از اشعه ماوراء بنفش به نفع شما Using UVs to Your Advantage

  • بازسازی هندسه با UV های مستقیم Rebuilding Geometry with Straight UVs

  • اتمام UVs Finishing the UVs

  • طرح پارچه جدید Projecting the New Cloth

  • استفاده از Noisemaker Using Noisemaker

  • اعمال الگوها با استفاده از ماسکینگ Applying Patterns Using Masking

  • ایجاد درز Creating Seams

  • استفاده از بخیه ها به عنوان هندسه Applying Stitches as Geometry

  • افزودن جزئیات با فیبر مش Adding Detail with Fiber Mesh

نمایش نظرات

آموزش گردش کار پارچه در ZBrush
جزییات دوره
1h 31m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.