نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
آرنولد موتور رندر جدیدی است که با 3ds Max 2018 عرضه می شود. این دوره به شما کلیه اصول مورد نیاز برای شروع سفر خود به رندرهای واقع گرایانه را با استفاده از این ابزار قدرتمند ، از جمله روشنایی ، سایه زدن و تنظیمات ، ارائه می دهد. اشعه ردیابی موتور رندر سه بعدی. این موتور رندر پیش فرض پیچیده ای است که همراه با 3ds Max 2018 ارائه می شود و یکی از موتورهای پرکاربرد در تولیدات بزرگ مانند Gravity ، Elysium ، Pacific Rim ، Alice in Wonderland و بسیاری دیگر است. این خود در دستیابی سریع به نتایج قابل اعتماد ، زیبا و واقع بینانه بسیار سرآمد است ، که می تواند به کاربر زمان بیشتری برای صرف بهبود صحنه واقعی بدهد ، نه اینکه تنظیمات آن را دستکاری کند. یادگیری اصول این موتور اولین قدم برای درک کامل نحوه کار آن است که می تواند مهارت بسیار مفیدی برای تسلط بر آن باشد. در این دوره ، مبانی آرنولد برای 3ds Max ، شما تمام مفاهیم اساسی ارائه شده با آرنولد را یاد خواهید گرفت ، این امکان را برای شما فراهم می کند که خیلی سریع به نتایج قابل اعتماد ، زیبا و واقع بینانه برسید. ابتدا ، نحوه نورپردازی صحنه ها با آرنولد را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، نحوه ایجاد مواد واقع گرایانه و نحوه ارائه جلوه های اساسی را کشف خواهید کرد. سرانجام ، درک بهتری از تنظیمات رندر آرنولد خواهید داشت. با پایان این دوره ، شما تمام مفاهیم اساسی درون آرنولد را می دانید ، و می توانید به تنهایی شروع به ایجاد صحنه های واقع گرایانه پیچیده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی تنظیم و آرنولد
Arnold Setup and Lighting Basics
-
مقدمه
Introduction
-
ایجاد یک نور آرنولد
Creating an Arnold Light
-
اشکال و تنظیمات نور
Light Shapes and Settings
-
اشکال نوری پیشرفته
Advanced Light Shapes
-
فیلترهای نور
Light Filters
با استفاده از مواد آرنولد
Using Arnold Materials
-
مقدمه
Introduction
-
پارامترهای اساسی سطح استاندارد
Basic Parameters of Standard Surface
-
ویژه و انتقال سطح استاندارد
Specular and Transmission of Standard Surface
-
SSS و انتشار سطح استاندارد
SSS and Emission of Standard Surface
-
سایه زن مو
Hair Shader
استفاده از نقشه های بافتی با آرنولد
Using Texture Maps with Arnold
-
مقدمه
Introduction
-
نقشه برداری اصلی مواد
Basic Material Mapping
-
نقشه های جابجایی و جابجایی
Bump Maps and Displacement
-
نقشه های آرنولد
Arnold's Maps
Arnold Render Setup و AOVs
Arnold Render Setup and AOVs
-
مقدمه
Introduction
-
آنتیالیاس و نمونه ها
Antialias and Samples
-
عمق ری
Ray Depth
-
حل نویز سایه
Solving Shadow Noise
-
AOVs
AOVs
جلوه های رندر با آرنولد
Rendering Effects with Arnold
-
مقدمه
Introduction
-
IBL و Exposure
IBL and Exposure
-
ناهمسانگردی و انسداد محیط
Anisotropy and Ambient Occlusion
-
تاری حرکت و عمق میدان
Motion Blur and Depth of Field
نمایش نظرات