آموزش سری حرفه ای: نقاشی و رندر در ZBrush

Professional Series: Painting and Rendering in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush در مورد برخی از فرآیندهای نقاشی، رندر و فیبر در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b. در این آموزش ZBrush، در مورد برخی از فرآیندهای نقاشی، رندر و فیبر در ZBrush صحبت خواهیم کرد. این آموزش برای تکامل گردش کار شما طراحی شده است و به شما مفاهیمی می دهد که باید هنگام نقاشی و رندر کردن موجودات خود در ZBrush در ذهن داشته باشید. اهداف این آموزش سریع شامل مشاهده چندین جریان کار و تکنیک های به روز شده برای رنگ آمیزی سریع مدل های خود و اضافه کردن مو، خز و پر است. ما قدم به قدم پیش نمی‌رویم، بلکه در مورد برخی از ابزارها و روش‌هایی که می‌توانید استفاده کنید و چه گزینه‌هایی برای رویارویی با برخی از مسائلی که ممکن است پیش بیاید، به طور گسترده‌تر صحبت خواهیم کرد. توصیه می شود که تجربه استفاده از ZBrush را داشته باشید، زیرا ما اطلاعات زیادی را در بازه زمانی کوتاه تری پوشش می دهیم. اگر هنرمندی تازه وارد به ZBrush هستید، دوره های راهنمای مبتدی بهترین مکان برای شروع است. از آنجا می توانید هر یک از آموزش های متوسط ​​​​، گام به گام و مبتنی بر پروژه را که شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند، بررسی کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: نقاشی و رندر در ZBrush Professional Series: Painting and Rendering in ZBrush

  • نقاشی بدن Painting the Body

  • انتقال جزئیات نقاشی شده Transferring Painted Detail

  • اضافه کردن خز کوتاه به موجود Adding Short Fur to the Creature

  • ایجاد پرهای کوچک روی موجود Creating Small Feathers on the Creature

  • چند رنگ آمیزی پرها Polypainting the Feathers

  • اضافه کردن پرهای کوچک به بالها Adding Small Feathers to the Wings

  • ساختن سبیل و ریش Building the Whiskers and Beard

  • نورپردازی مدل با Lightcap Lighting the Model with Lightcap

  • اصلاح تصویر رندر شده با فیلترهای BPR Modifying a Rendered Image with BPR Filters

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: نقاشی و رندر در ZBrush
جزییات دوره
1h 23m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.