نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
آیا تا به حال سعی کرده اید جلوه ای انفجاری برای موتور بازی ایجاد کنید و سرنخی از کجا شروع نکنید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تمام محتوای مورد نیاز برای ایجاد جلوه انفجار در Unreal 4 را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و ... یک سرنخ از کجا شروع شود؟ این دوره ، Houdini VFX for Games ، با استفاده از ماهیت رویه ای قدرتمند Houdini و Unreal Engine شما را در کل مراحل راهنمایی می کند. ابتدا بافت هایی برای روحیه درون بازی خود ایجاد می کنید. در مرحله بعد ، آوارها را به نوعی ایجاد خواهید کرد که به شما امکان استفاده مکرر و منحصر به فرد را می دهد. در آخر ، همه موارد اضافی را برای فروش جلوه اضافه می کنید ، مانند عکس برگردان ، لرزش دوربین و موج شوک. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها درک عمیق تری از زمان و اهمیت بیان یک داستان با جلوه های بصری پیدا خواهید کرد ، بلکه می توانید بذر کارهای آینده را در رویه پردازی مبتنی بر هودینی بکارید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 به بالا ، Photoshop و Unreal Engine 4.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد یک بافت دود حلقه ای
Creating a Looping Smoke Texture
-
ایجاد Smokepillar
Creating a Smokepillar
-
راه اندازی حافظه پنهان
Setting up a Cache
-
حلقه کش
Looping the Cache
-
محو شدن لبه ها
Fading the Edges
-
سایه زنی و رندر کردن
Shading and Rendering
-
ایجاد اطلس بافت
Creating the Texture Atlas
آزمایش بافت در موتور غیرواقعی 4
Testing the Texture in Unreal Engine 4
-
ایجاد یک ماده دود
Creating a Smoke Material
-
راه اندازی Smitter دزدگیر
Setting up a Smokepuff Emitter
-
Smokepuff را تمام کنید
Finishing the Smokepuff
ایجاد مواد منفجره
Creating an Explosive Material
-
تنظیم فرسایش داخلی
Setting up Internal Erosion
-
رنگ آمیزی ماسک
Colorizing the Mask
-
اتمام مواد
Finishing the Material
-
تبدیل Smokepuff به یک انفجار
Converting the Smokepuff to an Explosion
-
دستکاری بافت
Tweaking the Texture
-
انفجار را به روز کنید
Update the Explosion
ایجاد شوک ویو
Creating a Shockwave
-
ایجاد برخی سر و صدا
Making Some Noise
-
پخت و کاشی نقشه عادی
Baking and Tiling the Normalmap
-
ایجاد یک ماده انکساری برای Sprites
Creating a Refraction Material for Sprites
-
ایجاد امیتر Shockwave
Creating the Shockwave Emitter
افزودن آوار
Adding Debris
-
ایجاد یک مولد راک
Creating a Rock Generator
-
پایان دادن به ژنراتور راک
Finishing the Rock Generator
-
ایجاد دارایی دیجیتال
Creating a Digital Asset
-
ایجاد یک سرکشنده آوار
Creating a Debris Emitter
-
اتمام سیلد باقی مانده
Finishing the Debris Emitter
سوزاندن زمین
Burning the Ground
-
ایجاد بافت عکس برگردان در فتوشاپ
Creating the Decal Texture in Photoshop
-
ایجاد یک عکس برگردان استاتیک
Creating a Static Decal
-
تنظیم طرح اولیه انفجار
Setting up an Explosion Blueprint
-
پایان طرح
Finishing the Blueprint
پایان دادن به جلوه
Finishing the Effect
-
افزودن یک انفجار ثانویه
Adding a Secondary Explosion
-
افزودن جرقه
Adding Sparks
-
افزودن یک شوک زمینی
Adding a Ground Shockwave
-
اضافه کردن لرزش دوربین
Adding Camera Shake
نمایش نظرات