در طول هشت سال گذشته ، Andreas VFX را برای بازی ها در هر شکل و اندازه ساخته است. از گل و لای دوستانه بچه ها در عصر یخبندان: طلوع دایناسورها گرفته تا اعدام های خونین گرز در Battlefield 1. در حال حاضر او از شرکت های AAA استراحت می کند و تجارت مشاوره VFX خود را اداره می کند ، همه در حالی که مهندسی مکانیک را با سرعت کامل می خواند. آندریاس در استراحت خیلی خوب نیست.
آیا تا به حال سعی کرده اید جلوه ای انفجاری برای موتور بازی ایجاد کنید و سرنخی از کجا شروع نکنید؟ در این دوره ، شما می آموزید که چگونه تمام محتوای مورد نیاز برای ایجاد یک اثر انفجار را در Unreal 4 ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و ...