Andreas Glad

در طول هشت سال گذشته ، Andreas VFX را برای بازی ها در هر شکل و اندازه ساخته است. از گل و لای دوستانه بچه ها در عصر یخبندان: طلوع دایناسورها گرفته تا اعدام های خونین گرز در Battlefield 1. در حال حاضر او از شرکت های AAA استراحت می کند و تجارت مشاوره VFX خود را اداره می کند ، همه در حالی که مهندسی مکانیک را با سرعت کامل می خواند. آندریاس در استراحت خیلی خوب نیست.
دوره های این مدرس:

آموزش Houdini VFX برای بازی ها

Houdini VFX for Games

آیا تا به حال سعی کرده اید جلوه ای انفجاری برای موتور بازی ایجاد کنید و سرنخی از کجا شروع نکنید؟ در این دوره ، شما می آموزید که چگونه تمام محتوای مورد نیاز برای ایجاد یک اثر انفجار را در Unreal 4 ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و ...