آموزش Houdini VFX برای بازی ها

Houdini VFX for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال سعی کرده اید جلوه ای انفجاری برای موتور بازی ایجاد کنید و سرنخی از کجا شروع نکنید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تمام محتوای مورد نیاز برای ایجاد جلوه انفجار در Unreal 4 را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و ... یک سرنخ از کجا شروع شود؟ این دوره ، Houdini VFX for Games ، با استفاده از ماهیت رویه ای قدرتمند Houdini و Unreal Engine شما را در کل مراحل راهنمایی می کند. ابتدا بافت هایی برای روحیه درون بازی خود ایجاد می کنید. در مرحله بعد ، آوارها را به نوعی ایجاد خواهید کرد که به شما امکان استفاده مکرر و منحصر به فرد را می دهد. در آخر ، همه موارد اضافی را برای فروش جلوه اضافه می کنید ، مانند عکس برگردان ، لرزش دوربین و موج شوک. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها درک عمیق تری از زمان و اهمیت بیان یک داستان با جلوه های بصری پیدا خواهید کرد ، بلکه می توانید بذر کارهای آینده را در رویه پردازی مبتنی بر هودینی بکارید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 به بالا ، Photoshop و Unreal Engine 4.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد یک بافت دود حلقه ای Creating a Looping Smoke Texture

  • ایجاد Smokepillar Creating a Smokepillar

  • راه اندازی حافظه پنهان Setting up a Cache

  • حلقه کش Looping the Cache

  • محو شدن لبه ها Fading the Edges

  • سایه زنی و رندر کردن Shading and Rendering

  • ایجاد اطلس بافت Creating the Texture Atlas

آزمایش بافت در موتور غیرواقعی 4 Testing the Texture in Unreal Engine 4

  • ایجاد یک ماده دود Creating a Smoke Material

  • راه اندازی Smitter دزدگیر Setting up a Smokepuff Emitter

  • Smokepuff را تمام کنید Finishing the Smokepuff

ایجاد مواد منفجره Creating an Explosive Material

  • تنظیم فرسایش داخلی Setting up Internal Erosion

  • رنگ آمیزی ماسک Colorizing the Mask

  • اتمام مواد Finishing the Material

  • تبدیل Smokepuff به یک انفجار Converting the Smokepuff to an Explosion

  • دستکاری بافت Tweaking the Texture

  • انفجار را به روز کنید Update the Explosion

ایجاد شوک ویو Creating a Shockwave

  • ایجاد برخی سر و صدا Making Some Noise

  • پخت و کاشی نقشه عادی Baking and Tiling the Normalmap

  • ایجاد یک ماده انکساری برای Sprites Creating a Refraction Material for Sprites

  • ایجاد امیتر Shockwave Creating the Shockwave Emitter

افزودن آوار Adding Debris

  • ایجاد یک مولد راک Creating a Rock Generator

  • پایان دادن به ژنراتور راک Finishing the Rock Generator

  • ایجاد دارایی دیجیتال Creating a Digital Asset

  • ایجاد یک سرکشنده آوار Creating a Debris Emitter

  • اتمام سیلد باقی مانده Finishing the Debris Emitter

سوزاندن زمین Burning the Ground

  • ایجاد بافت عکس برگردان در فتوشاپ Creating the Decal Texture in Photoshop

  • ایجاد یک عکس برگردان استاتیک Creating a Static Decal

  • تنظیم طرح اولیه انفجار Setting up an Explosion Blueprint

  • پایان طرح Finishing the Blueprint

پایان دادن به جلوه Finishing the Effect

  • افزودن یک انفجار ثانویه Adding a Secondary Explosion

  • افزودن جرقه Adding Sparks

  • افزودن یک شوک زمینی Adding a Ground Shockwave

  • اضافه کردن لرزش دوربین Adding Camera Shake

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش Houdini VFX برای بازی ها
جزییات دوره
3h 25m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
49
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Andreas Glad
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Glad Andreas Glad

در طول هشت سال گذشته ، Andreas VFX را برای بازی ها در هر شکل و اندازه ساخته است. از گل و لای دوستانه بچه ها در عصر یخبندان: طلوع دایناسورها گرفته تا اعدام های خونین گرز در Battlefield 1. در حال حاضر او از شرکت های AAA استراحت می کند و تجارت مشاوره VFX خود را اداره می کند ، همه در حالی که مهندسی مکانیک را با سرعت کامل می خواند. آندریاس در استراحت خیلی خوب نیست.