لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بلندر: مدل سازی سطح سخت
Blender: Hard Surface Modeling
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا به استفاده از بلندر برای مدل سازی اشیا surface روی سطح سخت مانند وسایل نقلیه یا ماشین آلات علاقه دارید؟ بیاموزید که چگونه سطوح سخت واقع بینانه مانند لودر هدایت شونده را در این دوره ایجاد کنید. مربی Darrin Lile گام به گام شما را از طریق یک گردش کار تولیدی که برای اطمینان از صحت فنی و به حداکثر رساندن بازده طراحی شما طراحی شده است ، راهنمایی می کند. وی نحوه استفاده از ابزار Blender Bevel و Path و تکنیک های ویرایش متناسب برای مدل سازی فرم ها را نشان می دهد. سپس با Solidify Modifier عمق اضافه می کند ، مش را با Subdivision Surface Modifier صاف می کند و اشیا را با Array Modifier تکرار می کند. به علاوه ، یاد بگیرید که چراغ و مواد اضافه کنید و صحنه را برای ارائه نهایی ارائه دهید.
موضوعات شامل:
تنظیم تصاویر مرجع li>
انسداد فرمهای اساسی li>
مدل سازی قطعات li>
اتصال فرم ها li>
افزودن جزئیات مدل سازی li>
نورپردازی صحنه li>
افزودن مواد و بافت li>
ارائه صحنه نهایی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
آنچه باید بدانید
What you should know
1. ایجاد فرم های بنیاد
1. Establishing the Foundation Forms
تنظیم تصاویر مرجع
Setting up reference images
مسدود کردن در اشکال اساسی
Blocking in basic forms
شروع بازوهای آسانسور
Beginning the lift arms
با استفاده از اصلاح کننده بولی
Using the Boolean Modifier
پایان دادن به بازوهای آسانسور
Finishing the lift arms
ایجاد سطل
Creating the bucket
مدل سازی چرخ ها
Modeling the wheels
مدل سازی کابین اپراتور
Modeling the operator cab
ایجاد سقف
Creating the roof
2. فرم های اتصال
2. Connecting Forms
ایجاد پایه و صفحه عقب
Creating the base and rear plate
مدل سازی نوار صلیب عقب
Modeling the rear cross bar
ایجاد سیلندرهای آسانسور
Creating the lift cylinders
ایجاد درب عقب
Creating the rear door
مدل سازی محفظه موتور
Modeling the engine housing
اتمام محفظه موتور
Finishing the engine housing
3. ایجاد فضای داخلی
3. Creating the Interior
مدل سازی صندلی
Modeling the seat
ایجاد کنترل های فرمان
Creating the steering controls
ایجاد شبکه پنجره
Creating the window grid
مدل سازی درب
Modeling the door
4- افزودن جزئیات
4. Adding Details
مدل سازی لوله ها و لوله ها
Modeling tubes and pipes
ایجاد آج لاستیک
Creating the tire treads
مدل سازی چراغ ها و دستگیره
Modeling the lights and handgrip
جزئیات مدل سازی نهایی
Final modeling details
5. مواد ، بافت ها و ارائه
5. Materials, Textures, and Rendering
صحنه را روشن می کند
Lighting the scene
ایجاد مواد پایه
Creating base materials
تصاویر پس زمینه برای بازتاب
Background images for reflections
مواد و شیشه های متعدد
Multiple materials and glass
نمایش نظرات