لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: ارائه برای کامپوزیت ها
3ds Max: Rendering for Composites
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه از طیف گسترده ای از ابزارها در 3ds Max برای ارائه عناصر برای ترکیب استفاده کنید. در این دوره ، جوئل بردلی نشان می دهد که چگونه می توان با ویژگی Render Elements 3ds Max پروژه را به قطعات قابل مدیریت تقسیم کرد و با ابزار State Set ، پاس رندر را مدیریت کرد. وی این خط لوله را از طریق سه پروژه کوچک که از شکست تا کامپوزیت نهایی انجام می شود ، کاوش می کند. ابتدا عناصر را در 3ds Max تنظیم و ارائه می کند. دوم ، او "از پیش مرکب" شده و با استفاده از پنل Compositor Link پرونده ها را خارج می کند. سرانجام ، جوئل به قسمت افترافکت می پرد و در آنجا جلوه های پس از تولید مانند اصلاح رنگ برای هر شی ، بازتاب و شکست ، تیرگی جو و تاری حرکت را اضافه می کند.
موضوعات شامل:
تصمیم گیری در مورد خط لوله li>
درک نحوه کار مجموعه های دولت li>
استفاده از مجموعه های حالت برای ارائه گذرها li>
تنظیم پارامترهای عنصر li>
ایجاد پاس مات سفارشی li>
نصب پیوند آهنگساز li>
خروجی ارائه تصاویر ارائه شده به افترافکت li>
افزودن جلوه های پس از تولید در افتر افکت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
ساختار پروژه 3ds Max
The 3ds Max project structure
مدیریت گاما
Gamma handling
1. آشنایی با عناصر رندر
1. Introduction to Render Elements
عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است
Render elements explained
تصمیم گیری در مورد خط لوله
Making a pipeline decision
عناصر ارائه دهنده UI
The render elements UI
گزینه های خروجی
Output options
2. آشنایی با مجموعه های ایالتی
2. Introduction to State Sets
مجموعه ایالت توضیح داده شده است
State sets explained
State UI را تنظیم می کند
The State Sets UI
چگونه دولت کار می کند
How state sets Work
استفاده از مجموعه های حالت برای رندر در پاس ها
Using state sets for rendering in passes
استفاده از مجموعه های حالت برای انعطاف پذیری عناصر ارائه دهنده
Using state sets for render elements flexibility
3. پروژه - ارائه عناصر ما
3. Project - Rendering Our Elements
شکستن شوت
Breaking down the shot
تنظیم پارامترهای عنصر
Setting element parameters
ایجاد یک پاس مات سفارشی
Creating a custom matte pass
تنظیمات ارائه نهایی و خروجی
Final render settings and outputting
4. پروژه - قابلیت همکاری با After Effects
4. Project - Interoperability with After Effects
کاوش در نمای آهنگساز حالت مجموعه
Exploring the State Sets Compositor view
فایلهای Link Compositor را نصب کنید
Installing the Compositor Link files
خروجی فیلم ارائه شده به After Effects
Outputting rendered footage to After Effects
پرونده های 32 بیتی و مدیریت گاما در After Effects
32-bit files and gamma handling in After Effects
5. پروژه - تولید پس از تولید در Adobe After Effects
5. Project - Post Production in Adobe After Effects
تنظیم عنصر محیط انسداد
Adjusting the Ambient Occlusion element
سوئیچ رنگ پراکنده
Diffuse color switch
بازتاب تأملات
Tweaking the reflections
اضافه کردن عمق میدان
Adding depth of field
استفاده از Z-deep برای جوی
Using Z-depth for atmospherics
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات