آموزش 3ds Max: ارائه برای کامپوزیت ها

3ds Max: Rendering for Composites

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از طیف گسترده ای از ابزارها در 3ds Max برای ارائه عناصر برای ترکیب استفاده کنید. در این دوره ، جوئل بردلی نشان می دهد که چگونه می توان با ویژگی Render Elements 3ds Max پروژه را به قطعات قابل مدیریت تقسیم کرد و با ابزار State Set ، پاس رندر را مدیریت کرد. وی این خط لوله را از طریق سه پروژه کوچک که از شکست تا کامپوزیت نهایی انجام می شود ، کاوش می کند. ابتدا عناصر را در 3ds Max تنظیم و ارائه می کند. دوم ، او "از پیش مرکب" شده و با استفاده از پنل Compositor Link پرونده ها را خارج می کند. سرانجام ، جوئل به قسمت افترافکت می پرد و در آنجا جلوه های پس از تولید مانند اصلاح رنگ برای هر شی ، بازتاب و شکست ، تیرگی جو و تاری حرکت را اضافه می کند.
موضوعات شامل:
  • تصمیم گیری در مورد خط لوله
  • درک نحوه کار مجموعه های دولت
  • استفاده از مجموعه های حالت برای ارائه گذرها
  • تنظیم پارامترهای عنصر
  • ایجاد پاس مات سفارشی
  • نصب پیوند آهنگساز
  • خروجی ارائه تصاویر ارائه شده به افترافکت
  • افزودن جلوه های پس از تولید در افتر افکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • مدیریت گاما Gamma handling

1. آشنایی با عناصر رندر 1. Introduction to Render Elements

  • عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است Render elements explained

  • تصمیم گیری در مورد خط لوله Making a pipeline decision

  • عناصر ارائه دهنده UI The render elements UI

  • گزینه های خروجی Output options

2. آشنایی با مجموعه های ایالتی 2. Introduction to State Sets

  • مجموعه ایالت توضیح داده شده است State sets explained

  • State UI را تنظیم می کند The State Sets UI

  • چگونه دولت کار می کند How state sets Work

  • استفاده از مجموعه های حالت برای رندر در پاس ها Using state sets for rendering in passes

  • استفاده از مجموعه های حالت برای انعطاف پذیری عناصر ارائه دهنده Using state sets for render elements flexibility

3. پروژه - ارائه عناصر ما 3. Project - Rendering Our Elements

  • شکستن شوت Breaking down the shot

  • تنظیم پارامترهای عنصر Setting element parameters

  • ایجاد یک پاس مات سفارشی Creating a custom matte pass

  • تنظیمات ارائه نهایی و خروجی Final render settings and outputting

4. پروژه - قابلیت همکاری با After Effects 4. Project - Interoperability with After Effects

  • کاوش در نمای آهنگساز حالت مجموعه Exploring the State Sets Compositor view

  • فایلهای Link Compositor را نصب کنید Installing the Compositor Link files

  • خروجی فیلم ارائه شده به After Effects Outputting rendered footage to After Effects

  • پرونده های 32 بیتی و مدیریت گاما در After Effects 32-bit files and gamma handling in After Effects

5. پروژه - تولید پس از تولید در Adobe After Effects 5. Project - Post Production in Adobe After Effects

  • تنظیم عنصر محیط انسداد Adjusting the Ambient Occlusion element

  • سوئیچ رنگ پراکنده Diffuse color switch

  • بازتاب تأملات Tweaking the reflections

  • اضافه کردن عمق میدان Adding depth of field

  • استفاده از Z-deep برای جوی Using Z-depth for atmospherics

  • تیرگی حرکتی را اضافه می کند Adding motion blur

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: ارائه برای کامپوزیت ها
جزییات دوره
1h 50m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,676
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.