سلام، نام من Amedeo است، من در تولید متحرک هستم و از سال 2003 به دانشجویان و حرفه ای آموزش می دهم.
با ارائه یک پرش انسانی حرفه ای و صیقلی در Autodesk Maya، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید.
این دوره برای انیماتورهای مبتدی طراحی شده است که اصول اولیه گردش کار را درک می کنند، اما تلاش می کنند انیمیشن خود را آن سطح از کیفیت و باورپذیری معمول محصولات حرفه ای ارائه دهند.
پرش ها یکی از بلوک های کلیدی انیمیشن مکانیک بدن هستند. تسلط بر پرش ها در انیمیشن های سه بعدی به شما اعتماد به نفس و مهارت هایی می دهد تا شخصیت های انسانی خود را در نماهای مکانیکی بدن دقیق تر کنترل کنید.
در پایان این دوره شما میتوانید با اطمینان جهشها را متحرک کنید، فیلمهای مرجع را برای انیمیشن تفسیر کنید، و همان تکنیکهایی را که متخصصان برای تولید انیمیشنهای استاندارد صنعتی به کار میبرند، به کار بگیرید.
در مورد:
خواهید آموختاین دوره از نرم افزار استاندارد صنعتی Autodesk Maya استفاده می کند، اما همان اصول را می توان برای هر بسته سه بعدی اعمال کرد.
تکلیف شما انیمیشن یک پرش خواهد بود که با انیمیشن سازی روی همان دکلی که من در طول دوره خود از آن استفاده می کنم یا یکی از گزینه های انتخابی شما انجام می شود. نتیجه نهایی پخش انیمیشن شما خواهد بود.
میتوانید با کار با دکل رایگان Rocket Girl توسط ، همراه باشید.
منابع:
کارگردان انیمیشن/مدرس
سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و متخصصان آموزش میدهم. من روی ویژگیهای VFX و CGI کامل، سریالها، آگهیهای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.
من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارتهای خود را در هنر مفهومی، مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، ریگ کردن، سایهزنی، رندرینگ و ترکیببندی توسعه دادم.
کارنامههای من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکتهای برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.
برای دیدن کارهای بیشتر من به اینجا سر بزنید!
نمایش نظرات