آموزش Unreal Engine 5 - The Intermediate Course [ویدئو]

Unreal Engine 5 - The Intermediate Course [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره برای تقویت مهارت های توسعه و طراحی بازی شما با استفاده از Unreal Engine 5 طراحی شده است. این دوره با تکیه بر دانش پایه، به ایجاد مواد و بافت های واقعی می پردازد و به شما آموزش می دهد که از بافت های مختلف استفاده کنید و حالت های ترکیبی و مدل های سایه را درک کنید. برای مقابله با مفاهیم چالش برانگیز مانند نقشه های معمولی و نقشه برداری UV. همچنین آموزش گسترده ای را در زمینه ساخت مناظر وسیع و محیط های جهان باز پوشش می دهد، جایی که در مورد ابزارهای مجسمه سازی و نقاشی منظره، مواد خودکار و اجرای ویژگی های پیشرفته مانند پارتیشن بندی جهان و فناوری Nanite یاد خواهید گرفت. سپس متحرک سازی مش های اسکلتی، ارائه بینش در مورد دارایی های انیمیشن، ترکیب انیمیشن ها برای حرکت بدون درز، و استفاده از ابزارهای پیشرفته انیمیشن مانند سوکت ها، ماشین های حالت، و فضاهای ترکیبی را پوشش می دهیم. در نهایت در قسمت Intermediate Blueprints دانش شما در زمینه نقشه برداری به مرحله بعدی ارتقا می یابد. شما در مورد انواع مجموعه متغیر، تخم ریزی و دستکاری بازیگران، و ایجاد منطق پیچیده بازی از طریق جداول داده، کتابخانه های تابع، اشکال زدایی، و ارتباط بین نقشه ها یاد خواهید گرفت. این دوره آموزشی برای پر کردن شکاف بین درک اولیه و مهارت پیشرفته در Unreal Engine 5 طراحی شده است و شما را به مهارت‌های مورد نیاز برای ایجاد بازی‌های ویدیویی در سطح حرفه‌ای مجهز می‌کند. تنظیمات بازی با جزئیات و واقعی را در Unreal Engine 5 با استفاده از مواد و بافت های با کیفیت بالا انجام دهید مناظر غوطه ور در مقیاس بزرگ را با جزئیات واقعی گیاه و زمین مجسمه سازی کنید انیمیشن های شخصیتی بدون درز عالی با مش اسکلتی و تکنیک های ترکیب عملکرد بازی را با استفاده از سیستم های پارتیشن بندی جهان، LOD و Nanite بهینه کنید بهبود پویایی شخصیت ها با طرح های انیمیشن، سوکت ها و ماشین های حالت این دوره برای توسعه دهندگان مشتاق بازی که درک اساسی از Unreal Engine دارند و مشتاق هستند دانش خود را عمیق تر کنند، ایده آل است. شما باید به مهارت هایی در جهت یابی در ویرایشگر سطح، درک مفاهیم اولیه Unreal Engine و آشنایی با Blueprints مجهز باشید. این دوره برای افرادی که قصد دارند توسعه دهندگان بازی حرفه ای شوند مناسب است. کاوش عمیق ویژگی‌های پیشرفته UE5 در مواد، مناظر، انیمیشن‌ها و طرح‌های اولیه * تاکید بر مهارت‌های عملی با راهنمایی گام به گام و کاربرد دنیای واقعی * هر بخش بر اساس آخرین بخش ساخته می‌شود و تجربه یادگیری منسجم و تجمعی را تضمین می‌کند.

سرفصل ها و درس ها

مواد و بافت Materials & Textures

  • بررسی اجمالی مواد Materials Overview

  • بافت ها Textures

  • ورودی های مواد Material Inputs

  • نقشه های معمولی Normal Maps

  • ناهمسانگردی و ورودی های مماس Anisotropy and Tangent Inputs

  • نوار ابزار ویرایشگر مواد Material Editor Toolbar

  • حالت های ترکیبی Blend Modes

  • نمونه های مادی Material Instances

  • نمونه های مواد پویا Dynamic Material Instances

  • مدل های سایه زنی قسمت 1 Shading Models Part 1

  • مدل های سایه زنی قسمت 2 Shading Models Part 2

  • مواد آب Water Materials

  • عبارات ریاضی Math Expressions

  • عبارات داده های ورودی Input Data Expressions

  • توابع مواد Material Functions

  • توابع مواد داخلی Built-in Material Functions

  • پوشش بافت Texture Masking

  • لایه های مواد Material Layers

  • ترکیب لایه های مواد Material Layer Blends

  • نقشه برداری UV UV Mapping

  • گره مختصات بافت Texture Coordinate Node

  • توابع گرادیان Gradient Functions

  • گره زمانی Time Node

  • گره های روتاتور و پانر Rotator and Panner Nodes

  • دست انداز نقشه ها Bump Maps

  • افست موقعیت جهانی World Position Offset

  • تغییر عمق پیکسل Pixel Depth Offset

  • برگردان Decals

مناظر و جهان های باز Landscapes & Open Worlds

  • نمای کلی چشم انداز Landscape Overview

  • حالت مدیریت چشم انداز Landscape Manage Mode

  • برس های منظره Landscape Brushes

  • لایه های ویرایش منظره Landscape Edit Layers

  • حالت مجسمه سازی منظره قسمت 1 Landscape Sculpt Mode Part 1

  • حالت مجسمه سازی منظره قسمت 2 Landscape Sculpt Mode Part 2

  • حالت نقاشی منظره قسمت 1 Landscape Paint Mode Part 1

  • حالت نقاشی منظره قسمت 2 Landscape Paint Mode Part 2

  • مواد سوراخ منظره Landscape Hole Materials

  • متریال خودرو منظره Landscape Auto Materials

  • لنداسکیپ اسپلاین قسمت 1 Landscape Splines Part 1

  • لنداسکیپ اسپلاین قسمت 2 Landscape Splines Part 2

  • برخوردهای منظره Landscape Collisions

  • چمن منظره قسمت 1 Landscape Grass Part 1

  • چمن چشم انداز قسمت 2 Landscape Grass Part 2

  • حالت شاخ و برگ قسمت 1 Foliage Mode Part 1

  • حالت شاخ و برگ قسمت 2 Foliage Mode Part 2

  • نمای کلی پارتیشن جهانی قسمت 1 World Partition Overview Part 1

  • نمای کلی پارتیشن جهانی قسمت 2 World Partition Overview Part 2

  • منابع جریان Streaming Sources

  • لایه های داده Data Layers

  • نمونه های سطح Level Instances

  • سطح جزئیات (LOD) قسمت 1 Level of Detail (LOD) Part 1

  • سطح جزئیات (LOD) قسمت 2 Level of Detail (LOD) Part 2

  • Nanite قسمت 1 Nanite Part 1

  • Nanite قسمت 2 Nanite Part 2

مش های اسکلتی و انیمیشن Skeletal Meshes & Animation

  • نمای کلی انیمیشن مش اسکلتی Skeletal Mesh Animation Overview

  • ویرایشگرهای انیمیشن اسکلتی Skeletal Animation Editors

  • اسکلت ها Skeletons

  • پریز برق Sockets

  • دنباله های انیمیشن Animation Sequences

  • طرح های انیمیشن Animation Blueprints

  • ماشین های حالت بخش 1 State Machines Part 1

  • ماشین های دولتی قسمت 2 State Machines Part 2

  • بررسی اجمالی انیمیشن های ترکیبی Blending Animations Overview

  • ترکیب فضاها قسمت 1 Blend Spaces Part 1

  • ترکیب فضاها قسمت 2 Blend Spaces Part 2

  • گره های چندگانه و ترکیبی را با هم ترکیب کنید Blend Multi & Blend Poses Nodes

  • موارد ذخیره شده در حافظه پنهان Cached Poses

  • ترکیب لایه ای در هر گره استخوان قسمت 1 Layered Blend Per Bone Node Part 1

  • ترکیب لایه ای در هر گره استخوان قسمت 2 Layered Blend Per Bone Node Part 2

  • پروفایل های ترکیبی Blend Profiles

  • انیمیشن های افزودنی Additive Animations

  • آفست های هدف Aim Offsets

  • مونتاژهای انیمیشن قسمت 1 Animation Montages Part 1

  • مونتاژهای انیمیشن قسمت 2 Animation Montages Part 2

  • انیمیشن قسمت 1 را اعلام می کند Animation Notifies Part 1

  • انیمیشن قسمت 2 را اعلام می کند Animation Notifies Part 2

  • منحنی های انیمیشن Animation Curves

  • ویرایشگر منحنی قسمت 1 Curve Editor Part 1

  • ویرایشگر منحنی قسمت 2 Curve Editor Part 2

  • اهداف مورف Morph Targets

  • ویژگی های انیمیشن Animation Attributes

نقشه های میانی Intermediate Blueprints

  • بررسی طرح ها Blueprints Review

  • آرایه ها Arrays

  • مجموعه ها Sets

  • نقشه ها Maps

  • سازه ها Structs

  • جداول داده Data Tables

  • بازیگران تخم ریزی Spawning Actors

  • ارجاع دادن به بازیگران Referencing Actors

  • بررسی اجمالی توابع Functions Overview

  • ویژگی های تابع Function Properties

  • ویژگی های عملکرد پیشرفته Advanced Function Properties

  • متغیرهای محلی، گره های در حال فروپاشی، و Overriding Local Variables, Collapsing Nodes, and Overriding

  • کتابخانه های تابعی Function Libraries

  • ماکروها Macros

  • اسکریپت ساخت و ساز Construction Script

  • اشکال زدایی قسمت 1 Debugging Part 1

  • اشکال زدایی قسمت 2 Debugging Part 2

  • توزیع کنندگان رویداد Event Dispatchers

  • رابط های طرح اولیه Blueprint Interfaces

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 - The Intermediate Course [ویدئو]
جزییات دوره
18 h 55 m
100
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
David Nixon
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Nixon David Nixon

توسعه دهنده نرم افزار