لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R11.5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5. در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. CINEMA 4D تعدادی گزینه برای ایجاد هندسه سه بعدی از ابزارهای مدل سازی سنتی چند ضلعی تا تکنیک های قدرتمند مبتنی بر spline ارائه می دهد. یک چاقوی ارتش سوئیس به دلیل قطعات زیادی که دارد، پروژه ای عالی برای شروع ساخت انواع اشکال در CINEMA 4D برای ما فراهم می کند. ما به بررسی انواع مختلف هندسه در دسترس خود خواهیم پرداخت. ما از ابزارهای مختلفی برای شروع اصلاح هندسه چند ضلعی با افزودن لبه ها، بیرون کشیدن وجه ها و صاف کردن هندسه استفاده خواهیم کرد. ما همچنین چندین روش برای اضافه کردن هندسه با استفاده از splines را بررسی خواهیم کرد. ما گردش کار بسیار منعطف و مبتنی بر سلسله مراتب CINEMA 4D را بررسی خواهیم کرد که به ما امکان می دهد پس از ایجاد آنها در بسیاری از قسمت های مدل خود تغییراتی ایجاد کنیم. همچنین به استفاده از Cloner Objects، spline effectorها و کار با nullها و pivotها خواهیم پرداخت. در ساخت چاقوی خود، مجموعه وسیعی از ابزارهای مدلسازی را پوشش میدهیم که به شما امکان میدهد به سرعت به سرعت ساخت هندسه خود در CINEMA 4D برسید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5
Introduction to Modeling in CINEMA 4D R11.5
کار با چند ضلعی
Working with Polygons
کار با Splines
Working with Splines
کار با Hyper NURBS Object
Working with the Hyper NURBS Object
تنظیم تصاویر مرجع
Setting up Reference Images
ساختن یک Pivot با Primitives
Building a Pivot with Primitives
ایجاد یک بخش کامل از چند ضلعی
Creating a Full Section from Polygons
ساختن کلاه ها با Splines
Building the Caps with Splines
مدل سازی اره با اکستروژن
Modeling the Saw with Extrusions
ساخت پیچ گوشتی کوچک
Building the Small Screwdriver
اتمام بخش اره
Finishing the Saw Section
ایجاد ذره بین با Splines
Creating the Magnifying Glass with Splines
مدل سازی چاقوی کوچک و تکمیل بخش
Modeling the Small Knife and Finishing the Section
ساخت بطری بازکن با هندسه چند ضلعی
Building the Bottle Opener with Polygon Geometry
استفاده از Boolean برای تکمیل بخش بازکن بطری
Using a Boolean to Finish the Bottle Opener Section
استفاده از مارپیچ اسپلاین برای ساختن چوب پنبه
Using a Helix Spline to Build the Corkscrew
شروع قیچی
Beginning the Scissors
اتمام بخش قیچی
Finishing the Scissors Section
استفاده از کوک و دوخت برای ایجاد تیغه بزرگ
Using Stitch and Sew to Create the Large Blade
اکسترود کردن تیغه و تورفتگی
Extruding the Blade Hilt and Indention
تکمیل بخش تیغه چاقو بزرگ
Completing the Large Knife Blade Section
مونتاژ بخش های چاقو
Assembling the Sections of the Knife
استفاده از یک شی Cloner برای ایجاد زنجیره کلید
Using a Cloner Object to Create the Key Chain
اضافه کردن یک حلقه کلید با یک شیء Sweep NURBS
Adding a Key Ring with a Sweep NURBS Object
اضافه کردن مواد و بافت به چاقو
Adding Materials and Textures to the Knife
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات