آموزش ایجاد محیط های نسل بعدی در UE5

Creating Next-Gen Environments in UE5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می خواهید در مورد جدیدترین گردش کار در ایجاد محیط بازی بیدرنگ بیاموزید؟

سپس از شما به ایجاد محیط‌های نسل بعدی در کلاس UE5 خوش آمد می‌گویم.

چرا باید از من یاد بگیرید:

اسم من آرش عارف است و مدتی است که یک هنرمند محیط سه بعدی هستم. من تجربه خوبی در آموزش هنر محیطی سه بعدی برای بازی دارم.

تا پایان این کلاس:

● در مورد ایجاد سطح کامل با استفاده از UE5 و سایر نرم افزارها نیز درک خواهید داشت.

● وقتی نوبت به ایجاد مش و بافت و مواد برای محیط‌های بازی بی‌درنگ می‌رسد، خطوط لوله و جریان‌های کاری زیادی را یاد خواهید گرفت.

چه چیزی یاد خواهم گرفت:

● استفاده از فناوری‌های جدید UE5 مانند LUMEN و NANITE و

● نحوه برنامه ریزی و اجرای یک محیط کامل

● نوشتن AAA Prop با کیفیت بالا برای بازی‌ها

● نحوه استفاده از Blender به عنوان برنامه اصلی DCC

● استفاده از Gaea برای تولید Terrains

● ایجاد شاخ و برگ، پوشش گیاهی و درخت با کیفیت بالا

● ایجاد مواد اصلی برای بازی‌ها

● مجسمه سازی عناصر طبیعی مانند: سنگ، سنگ، در Zbrush

● ایجاد بافت با کیفیت بالا در Substance 3d Painter و Substance 3d Designer

آیا این کلاس برای من مناسب است:

● من این کلاس را برای هنرمندان سه بعدی متوسط ​​طراحی کرده ام که می خواهند محیطی زیبا برای بازی ها بسازند.

● این کلاس همچنین برای هنرمندانی است که می‌خواهند گردش کار خود را در UE5، Zbrush، Blender و Substance 3d Painter و Substance 3d Designer افزایش دهند و مهارت خود را در ایجاد محیط برای بازی‌ها بهبود بخشند.

چه کسی دانش آموز ایده آل نیست:

این کلاس برای مبتدیان مطلق سه بعدی طراحی نشده است.

چه چیزهایی باید برای کلاس بدانم یا داشته باشم:

● من از شما انتظار دارم که نوعی تجربه اولیه سه بعدی داشته باشید.

● باید Zbrush، Blender، UE5، Substance 3d Painter و Substance 3d Designer و Gaea را روی رایانه خود نصب کنید.

پس اگر می خواهید یک محیط سه بعدی کامل بسازید، اکنون به من بپیوندید و مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید.

در Unreal Engine 5 محیطی زیبا برای بازی ها بسازید.

  1. با استفاده از روش هایی که از کلاس یاد می گیرید یک محیط ساده بسازید.
  2. برخی از رندرها را به عنوان پروژه های کلاس آپلود کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کیت های مدولار داک کیتباشینگ Kitbashing Dock Modular Kits

  • مواد شاخ و برگ و باد Foliage Material And Wind

  • نهایی کردن انسداد داک Finalizing The Dock Blockout

  • کیتباشینگ نهایی The Dock Final Kitbashing The Dock

  • بافت کیت ساحل Texturing The Beach Kit

  • مش درختان بیدرنگ سه بعدی 3D Realtime Tree Meshes

  • برنامه ریزی و مراجع Planning And References

  • بافت راک کیت Texturing The Rock Kit

  • مش Nanite برای ساحل Nanite Meshes For Beach

  • مسدود کردن درختان Blocking Out The Trees

  • ایجاد مواد آب Creating Water Material

  • نانیت برای سنگ های لایه ای Nanite For Layered Rocks

  • کیتباشینگ شاخ و برگ هایبالی Highpoly Foliage Kitbashing

  • کیت مدولار داک UV Dock Modular Kit UV

  • به مجامع مگا Into To Mega Assemblies

  • مجسمه سازی جزئیات کوچک Sculpting The Small Details

  • اولین ماده اصلی The First Master Material

  • مش های بلوک شاخ و برگ ایجاد کنید Create Foliage Block Meshes

  • پردازش نور و پست Light And Post processing

  • مجسمه سازی اسکله جزئیات بزرگ Sculpting Dock Big Details

  • معرفی Introduction

  • بافت شاخ و برگ The Foliage Texturing

  • Nanite را با Terrain جایگزین کنید Replace Nanite With Terrain

  • ایجاد انبار Creating The Barn

  • لایه بندی مواد اصلی Layering Master Material

  • ماسک دوم UV و RGB Second UV And RGB Masks

  • نتیجه Conclusion

  • نانیت برای سنگ های بلوکی Nanite For Blocky Rocks

  • مش های سه بعدی چمن بیدرنگ 3D Realtime Grass Meshes

  • کیت داک مدولار را مسدود کنید Block The Modular Dock Kit

  • کیت های داک بافت Texturing Dock Kits

  • گردش کار ایجاد مواد Material Creation Workflow

  • وارد کردن Landscape به UE5 Importing Landscape To UE5

  • منظره در گایا The Landscape In Gaea

  • نهایی کردن Dock Texturing Finalizing Dock Texturing

  • رابط کاربری نرم افزار User Interface of Software

  • مجسمه سازی شاخ و برگ در Zbrush Foliage Sculpting In Zbrush

  • بهبود انسداد داک Improving The Dock Blockout

  • پخت شاخ و برگ و بافت Baking Foliage And Texture

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش ایجاد محیط های نسل بعدی در UE5
جزییات دوره
1d 13h 58m
39
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
343
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید