آموزش جریان کار استریو پیشرفته در افترافکت: نابرابری

Advanced Stereo Workflows in After Effects: Disparity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، تکنیکی را برای تبدیل یک پاس عمق از یک برنامه سه بعدی به یک نقشه ناهمسانی یاد خواهیم گرفت. نرم‌افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل‌های پروژه. در این سری از درس‌ها، تکنیکی را برای تبدیل Depth pass از یک برنامه سه بعدی به نقشه Disparity یاد خواهیم گرفت. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه ابزارهایی ایجاد کنیم تا از این نقشه استفاده کنیم تا نقطه اختلاف منظر صفر را به طور خودکار تنظیم کنیم و عمق را به درستی روی لایه های دو بعدی مانند متن تنظیم کنیم. ما این پروژه را با یادگیری در مورد کارهایی که نقشه های نابرابری استریو می توانند در After Effects انجام دهند، آغاز خواهیم کرد. سپس می آموزیم که نقشه استریو چیست و چگونه یک نقشه عمق را در یک نقشه استریو پنهان کنیم. سپس ما مستقیماً وارد می‌شویم و رابطه ریاضی بین نقشه‌های عمق و نابرابری را یاد می‌گیریم و یاد می‌گیریم که چگونه عمق خود را در مقدار افست پیکسلی جبران و ضرب کنیم. با ایجاد نقشه نابرابری، می‌توانیم یک کنترل عمق مبتنی بر نقطه ایجاد کنیم. ما با یادگیری نحوه استفاده از مقادیر نابرابری برای به‌روزرسانی خودکار افست استریو با استفاده از عبارات، کار را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جریان کار استریو پیشرفته در افترافکت: نابرابری Advanced Stereo Workflows in After Effects: Disparity

  • مروری بر ابزارهایی که در افترافکت با استفاده از تفاوت ایجاد خواهیم کرد Overview of the Tools We Will Create in After Effects Using Disparity

  • درک اینکه نقشه نابرابری چیست و چگونه ایجاد می شود Understanding What a Disparity Map Is and How It Is Generated

  • استفاده از Sampleimage برای دسترسی به داده های رنگ پیکسل در یک عبارت Using Sampleimage to Access Pixel Color Data in an Expression

  • عمق سه بعدی به نابرابری: عمق را به فضای صحیح معکوس کنید 3D Depth into Disparity: Invert Depth into Correct Space

  • عمق سه بعدی در اختلاف: اختلاف منظر صفر 3D Depth into Disparity: Offset Zero Parallax

  • عمق سه بعدی در اختلاف: ضرب به پیکسل 3D Depth into Disparity: Multiplier into Pixels

  • استفاده از کنترل نقطه ای برای انتخاب عمق دقیق صفحه نمایش با اختلاف Using a Point Control to Choose Exact Screen Depth with Disparity

  • تعمیر ضریب ما برای جابجایی صحیح Fixing Our Multiplier for Correct Displacement

  • استفاده از Disparity برای کپی خودکار تبدیل چپ و راست Using Disparity to Automatically Copy Left and Right Transforms

  • تعمیر نقطه لنگر و ردیابی نقطه کنترل عمق ما Fixing the Anchor Point and Tracking Our Depth Control Point

نمایش نظرات

آموزش جریان کار استریو پیشرفته در افترافکت: نابرابری
جزییات دوره
1h 13m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.