لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max 2020
Learning 3ds Max 2020
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max به عنوان تطبیق پذیری و سهولت استفاده شناخته شده است ، یک بسته برتر تولید محتوای دیجیتال است. خواه در حال تجسم طراحی های به کمک رایانه ، ساخت دارایی های بازی یا متحرک سازی تصاویر متحرک باشید ، 3ds Max قدرت و انعطاف پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای خلاقانه تولید شما را دارد. در این دوره آموزشی مقدماتی استفاده از نقاط قوت 3ds Max در مدل سازی ، انیمیشن و ارائه را بیاموزید. نویسنده Aaron F. Ross شما را با اصول رابط 3ds Max و همچنین مفاهیم و فنون اصلی راهنمایی می کند. می توانید بیاموزید که چگونه از ابزارهای فراوان آن برای ساخت مدلهایی با اشیا 3D سه بعدی ، ویرایش مشهای چند ضلعی ، ایجاد سطوح و مدلهایی با اشکال و خطوط دو بعدی و غیره استفاده کنید. پس از اتمام این دوره ، پایه محکمی خواهید داشت که می توانید مهارت های بیشتری را در 3ds Max ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
فضای کار برنامه و تنظیمات ترجیحی li>
پیمایش در ویوپورت ها li>
مدل سازی با بدوی ها و اصلاح کننده ها li>
ابزارهای مدلسازی پلی قابل ویرایش li>
نورپردازی با نور سنجی و نور روز li>
سایه زدن سطوح با مواد li>
نگاشت بافتها li>
سازمان صحنه با لایه ها و گروه ها li>
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
ایجاد فریم های کلیدی li>
ویرایش منحنی های عملکرد انیمیشن li>
ارائه توالی تصویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
شروع کار با 3ds Max 2020
Getting started with 3ds Max 2020
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مراحل اول
1. First Steps
انتخاب یک فضای کاری
Choosing a workspace
انتخاب پیش فرض رابط و ابزار
Choosing interface and tool defaults
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting preferences
نمایش عناصر رابط کاربر
Displaying user interface elements
ایجاد و تنظیم پوشه های پروژه
Creating and setting project folders
ایجاد و تبدیل اشیاء
Creating and transforming objects
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات