آموزش مدل سازی لاتن در مایا 3D

Lalten Modeling in Maya 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

تکنیک‌های مدل‌سازی NURBS در صنعت جلوه‌های بصری برای ایجاد مدل‌های بسیار دقیق و با سطوح سخت استفاده می‌شوند.

به کلاس "Lalten Modeling in Maya 3D" خوش آمدید، جایی که تکنیک‌های مدل‌سازی NURBS را یاد می‌گیرید و ما از ابتدا یک مدل Lalten را در این کلاس ایجاد می‌کنیم. این کلاس برای دانش آموزانی عالی است که   علاقه مند هستند   به یادگیری مدل سازی سطح 

پروژه کلاس:

یک مدل چراغ رومیزی بسازید و یک صحنه پس زمینه قرار دهید.

  1. یک مدل چراغ رومیزی بسازید، بافت آن را در صحنه BG رندر کنید
  2. تصاویر مرجع برای چراغ رومیزی در منابع پیوست شده‌اند.
  3. حداقل 3 تصویر را در گالری پروژه کلاس آپلود کنید، من در مورد کار شما بازخورد ارائه خواهم کرد!

    توجه: شما می توانید همان صحنه و مدلی را که ما در کلاس ایجاد کرده ایم بسازید یا می توانید طرح خود را انتخاب کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی پشتیبانی V V Support Modeling

  • اعمال بافت Applying Texture

  • شروع به ایجاد سطوح کنید Start Creating Surfaces

  • معرفی دوره Course Introduction

  • تنظیم تصویر مرجع در Viewport Set Reference Image In Viewport

  • مدل سازی پشتیبان شیشه Glass Suppor Modeling

  • مدل سازی درپوش و دسته مخزن نفت Oil Tank Cap & Handle Modeling

  • مدل سازی شیشه و پایین Glass & Down Modeling

  • شروع به ایجاد منحنی ها کنید Start Creating Curves

  • رفع مشکلات و استفاده از Duplicate Special Fix Problems & Use Duplicate Special

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی لاتن در مایا 3D
جزییات دوره
54m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
16
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sushil K Lawaniya Sushil K Lawaniya

مربی

سوشیل کومار لاوانیا هنرمند دیجیتال، معلم، مشاور و بنیانگذار Curve است. طرح . مرکز . او با چندین شرکت در زمینه آرک ویز، طراحی غرفه نمایشگاهی و طراحی رویداد در هند کار کرده است. او دوست دارد به هنرمندان جوان مشتاق سه بعدی کمک کند تا هنرمندان سه بعدی حرفه ای شوند. او به دانش‌آموزانش کمک کرده است تا به بهترین مشاغل در انیمیشن‌های سه بعدی و صنعت Arch Viz دست یابند.

او بیش از ده سال تجربه در زمینه گرافیک، CGI و آموزش الکترونیکی دارد. او علاقه زیادی به گرافیک کامپیوتری دارد که به من کمک کرد مهارت‌های قوی در مدل‌سازی سه بعدی، تکسچرینگ، نورپردازی، رندر و تکنیک‌های پس از تولید کسب کنم. نرم افزارهای اصلی که او استفاده می کند عبارتند از: Maya، 3ds Max، Photoshop، Illustrator، Premiere Pro و After Effects. او علاوه بر گرافیک کامپیوتری، علاقه زیادی به طراحی وب دارد.