آموزش حذف اجسام با پروژکتور دوربین در NUKE

Removing Objects with Camera Projection in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE، ما به طور کامل یک شی پیش زمینه را با استفاده از تکنیک های پروجکشن دوربین حذف می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.3v1. در این آموزش NUKE، ما به طور کامل یک شی پیش زمینه را با استفاده از تکنیک های نمایش دوربین حذف می کنیم. ما صفحات تمیز را در فتوشاپ ایجاد می کنیم، سپس آنها را روی کارت هایی در NUKE قرار می دهیم تا صحنه را دوباره به صورت سه بعدی ایجاد کنیم. ما آموزش را با حل یک دوربین سه بعدی با ردیاب دوربین NUKEX آغاز می کنیم. سپس صحنه 3 بعدی را قابل خواندن برای انسان می کنیم و گردش کار کارت را بررسی می کنیم. سپس از فتوشاپ برای ایجاد یک صفحه تمیز از عنصر پیش زمینه اصلی خود استفاده می کنیم. سپس تکنیک هایی را برای تطبیق کارت با فیلم سه بعدی خود یاد خواهیم گرفت. در اینجا ما این روند را چندین بار برای بقیه علامت پیش زمینه، علامت پس زمینه و حتی دیوارها تکرار می کنیم. در طول مسیر با مشکلاتی مواجه خواهیم شد و راه‌های رفع یا دور زدن این مشکلات رایج را بررسی خواهیم کرد. ما آموزش را با یک عکس به پایان می رسانیم که جسم به طور کامل حذف شده است. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

حذف اجسام با پروژکتور دوربین در NUKE Removing Objects with Camera Projection in NUKE

  • ایجاد یک صحنه سه بعدی با ردیاب دوربین Nukex Creating a 3D Scene with the Nukex Camera Tracker

  • تعدیل گره های سه بعدی برای تنظیم سطح زمین Offsetting the 3D Nodes to Set a Ground Plane

  • ایجاد یک اثبات مفهوم در NUKE با کارت های سه بعدی Creating a Proof of Concept in NUKE with 3D Cards

  • برش یک قاب برای شروع صفحه تمیز در فتوشاپ Cropping a Frame to Begin the Clean Plate in Photoshop

  • تبدیل و پوشاندن سایر قاب ها برای مطابقت Transforming and Masking Other Frames to Match

  • پر کردن سوراخ ها با سایر قاب ها و گردش کار ما Filling in the Holes with Other Frames and Our Workflow

  • خروجی Psd با آلفا برای NUKE Outputting the Psd with an Alpha for NUKE

  • قرار دادن کارت سه بعدی ما با تغییر محور و حرکت دادن Placing Our 3D Card by Changing the Pivot and Nudging

  • استفاده از کارت سه بعدی برای بریدن بخشی از رندر ما Using a 3D Card to Cut Away Part of Our Render

  • با استفاده از تکنیک های مشابه برای ایجاد قسمت پایین علامت Using the Same Techniques to Create the Bottom of the Sign

  • استفاده از تصحیح رنگ برای ایجاد لبه علامت Using Color Corrections to Create the Edge of the Sign

  • استفاده از تکنیک های مشابه برای ایجاد علامت پس زمینه Using the Same Techniques to Create the Background Sign

  • استفاده از Extreme Cropping در فتوشاپ برای ایجاد دیوار Using Extreme Cropping in Photoshop to Create the Wall

  • قرار دادن کارت دیوار پشتی ما در فضای سه بعدی Placing Our Back Wall Card in 3D Space

  • استفاده از روتو برای برداشتن بخشی از دیوار Using Roto to Remove Part of the Wall

  • استفاده مجدد از پایین آبی برای ایجاد ساختار سمت سیاه Re-using the Blue Bottom to Create the Black Side Structure

  • ویرایش و قرار دادن دیوار جلوی ما برای تکمیل کامپوزیت ما Editing and Placing Our Front Wall to Complete Our Composite

  • قرار دادن دیوار و کارت های متحرک برای رفع مشکلات کوچک Placing Our Wall and Animating Cards to Fix Small Issues

  • پر کردن دیوار پشتی با خط لوله به طور کامل در NUKE Filling in the Back Wall with a Pipeline Entirely in NUKE

  • آخرین کارت ما را با دیوار آجری سبک تر تمام می کنیم Finishing Our Last Card with the Lighter Brick Wall

  • بررسی سوراخ های آلفا و رفع آنها Checking for Holes in the Alpha and Fixing Them

  • ایجاد ترفندهای لحظه آخری و ارائه کامپوزیت ما Making Last Minute Tweaks and Rendering Our Composite

نمایش نظرات

آموزش حذف اجسام با پروژکتور دوربین در NUKE
جزییات دوره
2h 53m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.