آموزش Unity 3D 2019

Unity 3D 2019 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity ابزاری قدرتمند برای توسعه سه بعدی برای بازی های موبایل و دسک تاپ ، شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی و حتی فیلم های کوتاه است. این دوره برای تبدیل مبتدیان کامل به کاربران باهوش با مهارت کافی برای تأثیرگذاری خطرناک در Unity 2019 طراحی شده است. با گشت و گذار در رابط Unity شروع کنید و نحوه راه اندازی یک پروژه ساده را کشف کنید. سپس نحوه وارد کردن دارایی - یا ایجاد دارایی خود - را بیابید و از مواد برای زنده کردن اشیا خود استفاده کنید. سپس مربی امانوئل هنری نحوه طراحی سطوح را با ProBuilder و ایجاد اشیا re قابل استفاده مجدد به نام پیش ساخته نشان می دهد. پس از تسلط بر این اصول ، می توانید در فصل های انیمیشن ، برخورد ، صدا ، نور ، فیلمنامه و جلوه های ویژه کاوش کنید. برای جمع بندی ، مانی نحوه بسته بندی و ارائه یک پروژه کامل Unity را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی یک پروژه وحدت
  • سفارشی سازی رابط
  • وارد کردن دارایی
  • ایجاد و استفاده از مواد
  • ایجاد پیش ساخته
  • سطوح ساختمان
  • ایجاد کنترل کننده های انیمیشن
  • اعمال تصادفات
  • افزودن صدا به پروژه های Unity
  • افزودن چراغ
  • روشنایی پخت
  • ایجاد جلوه هایی با ذرات و نمودار Shader
  • پردازش پس از کار
  • ایجاد سینمایی
  • برنامه نویسی
  • بسته بندی صحنه خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • یک پروژه خانه را با Unity 2019 تجسم کنید Visualize a house project with Unity 2019

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم پروژه وحدت 1. Setting up the Unity Project

  • نصب وحدت Installing Unity

  • بررسی اجمالی پروژه Project set up overview

  • مدیریت پرونده و سازمان پروژه File management and project organization

2. درک رابط وحدت 2. Understanding the Unity Interface

  • معرفی به رابط کاربری Unity Intro to the Unity user interface

  • سفارشی کردن رابط کاربر Customizing the UI

  • کلیدهای میانبر ناوبری اصلی در وحدت Key navigating shortcuts in Unity

  • مستندات وحدت Unity documentation

  • نقشه راه وحدت Unity roadmap

3. کار با دارایی 3. Working with Assets

  • موضوع بازی و ایجاد دارایی GameObjects and asset creation

  • مدیر فروشگاه دارایی و بسته بندی The Asset Store and Package Manager

  • دستورالعمل واردات دارایی Guidelines for asset import

  • واردات دارایی به یونیتی Importing assets into Unity

4- استفاده از مواد 4. Applying Materials

  • آشنایی با مواد Introduction to materials

  • ساخت و سازماندهی مواد جدید Creating and organizing new materials

  • خواص مواد و بافت Material and texture properties

  • مواد سفارشی پیشرفته Advanced custom materials

5- مقدمات 5. Prefabs

  • چه مواردی هستند؟ What are prefabs?

  • ایجاد prefabs Creating prefabs

  • ویرایش نمونه های prefab Edit instances of the prefab

  • انواع prefab Prefeb variants

6. ساختمان سطح 6. Level Building

  • آشنایی با ProBuilder Introduction to ProBuilder

  • اکتشاف ابزارهای ProBuilder Exploration of ProBuilder tools

  • کف را با ProBuilder مسدود کنید Block the floor with ProBuilder

  • مأموریت ها و مونتاژ صحنه Props and scene assembly

7. ایجاد و اجرای انیمیشن 7. Creating and Implementing Animation

  • مبانی انیمیشن و ویراستاران در یونیتی Animation basics and editors in Unity

  • کنترل کننده های انیمیشن Animation controllers

  • فیزیک و بدنهای سفت و سخت Physics and rigid bodies

  • کنترلر اول شخص را ایجاد کنید Create the first-person controller

8. برخورد 8. Collisions

  • اجزای برخورد دهنده وحدت Unity collider components

  • استفاده از واسطه ها Applying colliders

  • بهینه سازی برخورد Optimizing collisions

9. اضافه کردن صدا 9. Adding Audio

  • آشنایی با صدا در وحدت Introduction to audio in Unity

  • اضافه کردن صدای محیط Adding ambient sound

  • میکسر صوتی Unity The Unity Audio Mixer

10. روشنایی وحدت 10. Unity Lighting

  • نورپردازی جهت دار Directional lighting

  • نقطه و نورافکن Point and spotlight

  • منطقه و روشنایی ساطع کننده Area and emissive lighting

  • روشنایی خود را نهایی کنید Finalize your lighting

  • آشنایی با HDRP Introduction to HDRP

  • HDRP را برای صحنه خود نهایی کنید Finalize HDRP for your scene

11. نورپردازی پخت 11. Baking Lighting

  • آشنایی با پخت سبک Introduction to light baking

  • پارامترهای شی و نور برای پخت Object and light parameters for baking

  • اکتشاف Texels Texels exploration

  • افزودن پروب بازتاب Adding reflection probes

  • نتایج و تنظیمات Lightmap Lightmap results and settings

12. ذرات و Shadergraph 12. Particles and Shadergraph

  • آشنایی با نمودار اثر ویژوال Introduction to Visual Effect Graph

  • ایجاد اثر دود ، قسمت 1 Creating the smoke effect, part 1

  • ایجاد اثر دود ، قسمت 2 Creating the smoke effect, part 2

  • ایجاد اثر آتش ، قسمت 1 Creating the fire effect, part 1

  • ایجاد اثر آتش ، قسمت 2 Creating the fire effect, part 2

  • معرفی به Shader Graph Intro to Shader Graph

13. پس از پردازش 13. Post-Processing

  • نصب پشته پس از پردازش Installing the post-processing stack

  • اکتشاف اثرات پس از پردازش Post-processing effects exploration

  • سایر پیشرفتهای کیفیت Other quality enhancements

14. جدول زمانی: ایجاد سینما 14. Timeline: Creating Cinematics

  • آشنایی با ویرایشگر جدول زمانی Introduction to the Timeline Editor

  • انیمیشن با جدول زمانی Animating with the timeline

  • حرکت دوربین را اضافه کنید Add camera moves

  • بهبود انیمیشن ها Improving the animations

15. مقدمه ای بر فیلمنامه نویسی 15. Introduction to Scripting

  • آشنایی با برنامه نویسی C # Introduction to C# programming

  • نوشتن کد Writing the code

  • اجرای فیلمنامه Implementing the script

16. بسته بندی پروژه وحدت 16. Packaging Your Unity Project

  • یک فیلم بسازید Create a movie

  • بسته بندی صحنه خود را Packaging your scene

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 3D 2019
جزییات دوره
4h 12m
67
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,609
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.