Stephen Hauer در حال حاضر مدیر هنری استودیوی بازی سازی Camouflaj است. وی طی 10 سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، یک هنرمند فنی و یک هنر پیشرو در برخی زمینه ها کار کرده است. پروژه هایی که او قبل از استتار Camouflaj روی آنها کار کرده بود Halo 4 برای 343 Game Studio و به مدت دو سال عضو موسس Cascade Game Foundry بود. پیش از این او در تیم تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال توسعه Kinect و سرانجام در Aces Game Studio در Flight Simulator X ، TrainSim2 و ESP کار می کرد. کارهای او در مجله 3D Artist Magazine منتشر شده است و او به فیلم های تبلیغاتی Unity کمک کرده است. او عاشق یادگیری فن آوری جدید و یافتن روش های ساده برای فشار آوردن به عنوان یک هنرمند است.
نمایش نظرات